Results 1 to 8 of 8

Thread: Forsiden

Default Forsiden

Hei!

Er det noen planer om å gjøre noe med forsiden her? Begynner jo å trekke litt på årene det som ligger der
    Radio: Taranis X9D Plus med TBS Crossfire Goggles: Fat Shark Dominator HD2 UAV`s: Ritewing Zephyr 3 - DJI Mavic Fly More Combo - Alien 5" - Martian 2 5" - FPV.NO.125 YouTube: CTJ87

Slik jeg har forstått det har vi aktive moderatorer på forumdelen, mens administrator for selve siden dessverre ikke er fullt så aktiv, som forsiden også bekrefter. Det er også meget synd, da dette er en hobby som antageligvis vil "skyte i været" (bokstavelig talt) fremover, og da hadde det vært kjekt med en oppdatert og innbydende forside som representerer aktivitetsnivået på forumdelen i større grad enn den gjør nå.

Senior Member unicus's Avatar

Må vel være mulig å få inn bidragsytere i admin teamet hvis de ikke har tid/lyst til å gjøre det selv. Flust av folk her med masse å bidra med
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Helt enig, men da må administrator på banen og gi rettigheter. Det virker som om de dessverre ikke er tilstedeværende akkurat nå. :/

Nei, ser ut for meg som at det ikke har vært noe tilstedeværelse på forsiden på 2-3 år...
    Radio: Taranis X9D Plus med TBS Crossfire Goggles: Fat Shark Dominator HD2 UAV`s: Ritewing Zephyr 3 - DJI Mavic Fly More Combo - Alien 5" - Martian 2 5" - FPV.NO.125 YouTube: CTJ87

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Hei godtfolk.Tanken rundt forsiden er/var at personer som ønsker å dele guider, skrive artikler, informere om konkurranser eller stevner osv. skulle ha en bredere platfom for å dele sin interesse. Systemet er bygget opp slik at hvilken som helst post kan "promoteres" til artikkel på forsiden. Dette er noe jeg mener moderatorer skal kunne gjøre , men det er bare administrator som kan publisere (som en sikkerhetsfunksjon, det er bare å trykke på en knapp).

Det hadde vært veldig kjekt å få inn noen ildsjeler som kunne tenke seg å blåse liv i forsiden igjen, det er bare å melde sin interesse, jeg skal forsøke å tilrettelegge så godt som mulig. Jeg setter av noen timer i helgen til dette. Alle som er interesserte i å bidra kan sende meg en PM eller Mail så tar vi saken opp igjen i helgen

-Casper

Så flott! Da håper jeg virkelig at noen av Senior medlemmene her inne som er her temmelig ofte (daggad, hspalm, sindrej,) for å nevne noen, kanskje hiver seg med?

Jeg er enig i att stoffet/lenkene på forsiden børr oppdateres jevnlig, det hender jo ofte noen poster en kanonbra film fra denne helgas flyging feks, og det dukker da opp en og annen artikkelen. Men kanskje sekce designet også børr gies et løft? Idag er det kanske litt kjedelig, jeg vet ikke, det børr appelere til ett bredt publikum uten i virke hverken kjedelig, useriøst eller forvirrende.
    Når det er sagt, når jeg ramler inn på ett forum er det pga ett googlesøk, og da havner jeg somregel midt inni en tråd, sånn sett er ikke forsiden SÅ viktig kanskje..

Sent fra min E5823 via Tapatalk