Page 2 of 10 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 100

Thread: Trden for smprat

Quote Originally Posted by daggad View Post
    Ha ha...verden er full av idioter !!
    Haha, Takk!
    Radio: Taranis X9D Plus med TBS Crossfire Goggles: Fat Shark Dominator HD2 UAV`s: Ritewing Zephyr 3 - DJI Mavic Fly More Combo - Alien 5" - Martian 2 5" - FPV.NO.125 YouTube: CTJ87

Vi burde lage en forening !
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre p loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Javesst! Idiotforeningen DA eller no snt? :P
    Radio: Taranis X9D Plus med TBS Crossfire Goggles: Fat Shark Dominator HD2 UAV`s: Ritewing Zephyr 3 - DJI Mavic Fly More Combo - Alien 5" - Martian 2 5" - FPV.NO.125 YouTube: CTJ87

Hvorfor innrmmer dere feilene deres nr det s tydelig blir belyst? Kunden har alltid rett. Nr ekspeditren ppeker at du har gjort en penbar feil s str du p ditt, ikke la deg trkke p! Han jobber der bare for tilfredsstille dine behov, og om du har funnet en feil p produktet s skal han bye seg for deg selv om det er din egen dumskap som er den egentlige feilen. S, i tilfellet med vindusviskerne hadde jeg ikke gitt meg fr ekspeditren hadde beklaget at han ikke pnet pakken og dro av beskyttelsen nr han s jeg kjpte vindusviskere hvor han VISSTE at beskyttelsen satt p. Han og alle kundene rundt deg vil selvsagt synes du er dagens kronidiot som dem kan fortelle hjem om, men du kan ihvertfall g derfra med stoltheten i behold s lenge du mestrer tro p dine egne lgner.

Quote Originally Posted by HSPalm View Post
    Hvorfor innrmmer dere feilene deres nr det s tydelig blir belyst? Kunden har alltid rett. Nr ekspeditren ppeker at du har gjort en penbar feil s str du p ditt, ikke la deg trkke p! Han jobber der bare for tilfredsstille dine behov, og om du har funnet en feil p produktet s skal han bye seg for deg selv om det er din egen dumskap som er den egentlige feilen. S, i tilfellet med vindusviskerne hadde jeg ikke gitt meg fr ekspeditren hadde beklaget at han ikke pnet pakken og dro av beskyttelsen nr han s jeg kjpte vindusviskere hvor han VISSTE at beskyttelsen satt p. Han og alle kundene rundt deg vil selvsagt synes du er dagens kronidiot som dem kan fortelle hjem om, men du kan ihvertfall g derfra med stoltheten i behold s lenge du mestrer tro p dine egne lgner.
    Gla jeg ikke mtte p deg i den tiden jeg jobbet p Elkjp eller Telehuset! :P

Mulig jeg har noen drlige erfaringer fra mine 5-6 r i maskin- og jernvare avdelingen p varehus mimre over, hehe.

Du skal vre temmelig flink til opprettholde troen p egne lgner for f til det du beskrev, HSPalm! Jeg har sttt p noen, men aldri i den mesterklassen du hadde i eksemplet ditt.

Har dere forresten hrt den teorien om at man ALDRI, under noen omstendigheter skal bytte k? Om du str i kassa p Rema, E6 ut av Oslo torsdag fr ferien, eller i mitt og Piloteens tilfelle; Hobbyking. Teksumoen vr er jo p backorder, men min smarte rv fant ut at den stod med status "in transit" bde fra UK og EU, men ikke fra det internasjonale. Jeg avbestilte derfor fra det internasjonale, og la inn en fra UK, i den tro at den var p vei til lageret.
    Gjett hvor Teksumoen i dag befinner seg "in stock" ?
    Jeg skal aldri hoppe i k igjen... frem til dette er glemt, naturligvis.

Quote Originally Posted by Chris View Post
    Javesst! Idiotforeningen DA eller no snt? :P
    ..easy now, "DA" krever et visst lovbestemt minimum av ansvarskompetanse... ;o)

Quote Originally Posted by gassguruen View Post
    ..easy now, "DA" krever et visst lovbestemt minimum av ansvarskompetanse... ;o)
    Var jo strengt tatt det som var baktanken da... Kan jo ikke sitte ta ansvar for all idiotien alene! :P

Trenger vi egentlig den "chat" - funksjonen? Det er s sjelden aktivitet der, og de f gangene det er noe tar det gjerne flere dager mellom sprsml og svar. Jeg sveiper liksom som regel forbi den, fr jeg plutselig oppdager nytt innhold der. :/