View Poll Results: Hvilke måneder ville passet best?

Voters
13. You may not vote on this poll
  • Ville du deltatt på et treff i Juli dersom det passer?

6 46.15%
  • Ville du deltatt på et treff i August dersom det passer?

5 38.46%
  • Ville du deltatt på et treff i September dersom det passer?

7 53.85%
  • Nei, det passer ikke i sommer.

1 7.69%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 6 of 6

Thread: Hva er interessen for et lite treff rundt Juli/August?

Thumbs up Hva er interessen for et lite treff rundt Juli/August?

Som det var snakk om på forje treff skulle vi prøve å gjenta og ikke la Gjøvik treffet være en engangs greie. Derfor tenker jeg å lufte ideen om et nytt treff nå i de litt varmere månedene, juli/August, dette gir kanskje også et større oppmøte. (?) Tror i ihvertfall alle vi som var med på Gjøvik treffet trivdes og gjerne vil få til noe engang til? Kan ihvertfall kjøre en liten avstemming for å se interessen for et treff.

Ved et eventuelt treff, hvor skulle dere ønske det var?
    Last edited by Piloteen; 19.June 2016 at 18:13.
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro (Utlånt) -- MartianII 5" -- Lisam LS-210 -- Bixler 2 -- Skywalker 1680 V6 'RIP' -- Mini-Skywalker -- Teksumo FPV -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Har såvidt snakket med Sindre om dette, og jeg ba han høre med deltagerne fra forrige treff, altså i all hovedsak gutta i klubben der borte, hvor de ønsket å ha et treff.
    Det er sikkert greit å ha det forholdsvis sentralt i Norge, men man må samtidig sette standarden etter hvordan det forrige treffet forløp seg, og når halvparten av deltagerne (mer enn halvparten, faktisk) kommer fra omtrent samme sted i landet, føler jeg at de har rett på minst 50% av stemmene for hvor i landet man skal treffes ved neste treff.

Ja, det er sant det. Og blir jo litt å følge hvor er det flest, vil jo gjerne få et stort treff om mulig og skal ikke se bort ifra at miljøet er størst mot vestlandet. Men skulle ønske vi hadde nådd frem til de mange som kun lytter men ikke sier noe (folk som kun flyr lokalt eller følger med på forumet og ikke kommenterer). Men for min del er det ikke så nøye hvor vi tar treffet bare jeg får med flya dit.
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro (Utlånt) -- MartianII 5" -- Lisam LS-210 -- Bixler 2 -- Skywalker 1680 V6 'RIP' -- Mini-Skywalker -- Teksumo FPV -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Youtube Kanal

jeg dukker sikkert opp igjen om det blir i Juli, men det er litt avhengig av hvor i landet det blir og hvilken lokasjon det blir.

Hadde vært digg med et sted med litt trær/ting man kan fly under/igjennom/slalom osv osv, tørt vær og ingen insekter

Tørt vær og ingen insekter? Kommer med store krav du! Neida, men ja det hadde vært gunstig med en plass som er godt egnet for litt proximity flyvning med fly samtidig et sted hvor vi kunne hatt en løype for quads.
    Piloteen's Youtube Kanal

Jeg blir med, så lenge ikke det blir arrangert lenger vekk enn ålesund!