Page 9 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast
Results 81 to 90 of 105

Thread: Lasse`s byggetråd

Sliter med og få en video switch til og fungere på mini Talon. Har satt opp kanal 8 på ezuhf til denne.(både i taranisen og i immersion greia på PCen) Men får den ikke til og fungere. Men hvis jeg setter den i en x8r fungerer den ute noen problemer.
    Noen som har peiling på hva problemet kan være?
    Hvis jeg setter en servo I kanal 8 på ezuhf en så fungere den også uten problemer.

Er foresten denne typen
    FPV Multi-camera Mini Two-way Electronic Switch Video Switcher Module
    https://banggood.app.link/v9kIi8ZUCE
    Taranis plus - Dominator V3 - Fpv49 v3 - S800 - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Chameleon - DH210

Både jeg, Oliver og Dag bruker hobbyking sin switch med hell. Jeg ser jo ingen logisk grunn til at den ikke skal virke når den virker på X8R, men må jo ha med pulsbredden eller frekvensen av PWM signalet å gjøre.

Må jo være noe feil i oppsettet på EzUHF da vel ?
    Det j**** Immersion Tools programmet er jo ikke akkurat veldig intuitivt..
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

trur også det er noe med pwm signalet og gjøre. Skjønner ikke helt hva mer jeg får gjort i immersion tools, har satt opp riktig kanal på server output.
    Har prøvd og forandre litt på den ppm frame i taranisen også, uten at det gjorde susen.
    Skal vel funke selv om den er satt opp til ppm mux på channel 1. Har satt opp kanal 7 på motakeren til en pan servo som funker feilfritt. og kanal 8 til den forbanna videoswitchen.
    Men kjøpe heller en anen en, så får vi se om den funker bedre.
    Taranis plus - Dominator V3 - Fpv49 v3 - S800 - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Chameleon - DH210

Jeg mener jo EzUHF oppsettet må være rett siden en servo på kanalen fungerer korrekt. Tror det er in inkompabilitet mellom akkurat den switchen og EzUHF sin PWM. Om jeg finner motivasjon skal jeg sjekke på scopet, har jo både X8R og EzUHF

Bestilte en ny en fra rmrc som tydeligvis skal funke på de fleste typer signaler. Så det trenger du ikke stresse med.

Da er S800'en klar for 6s Maiden. Kommer til og prøve med to 1300 3s, så dette blir gøy!

Click image for larger version. 

Name:	rsz_20171008_221639.jpg 
Views:	11 
Size:	98.6 KB 
ID:	19563

Fett! Ny video snart?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Taranis - dragonlink v3 - Mini talon (vector) - Wipeout (vector) - Skywalker x1 - Impulserc Alien - Martian v2

Kjenner jeg Lasse rett så blir det en kortfilm om han får en slik liten jævel på 6s mellom hendene...
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Hvis den og gopro en overlever blir det nok en kort snutt!