Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 151

Thread: FPV fly 2016

Default FPV fly 2016

Er det noen nye FPV modeller som har kommet det siste året som er verdt å nevne? Hvordan gikk det f.eks med ritewing drak? Noen seilfly modeller?

Har planer om å kjøpe Drak om det blir noe av .. Ellers er det ingenting som har fanget mitt øye i grunn.

Tror fly har gått i glømmeboka etter at racing gikk av banen! XD

Draken er nokk modellen de fleste vil ha seg tenker jeg. Men koster litt da. Er noen stykker i lamdet som flyger de. Jeg har ikke rå så kanske til neste år
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Er den mulig å få kjøpt nå da Vassa?

Drake har vært ute til salgs lenge nu, ser ut som et bra fly pr YT videoer.
    By: Hammerfest FLY: Trident's HANGAR | Buffalo FX-79 | Zephyr 2 og MFD-MyTwinDream YouTube: TridentMr | 3D printer på bestilling, send PM. |

Quote Originally Posted by sindrej View Post
    Er den mulig å få kjøpt nå da Vassa?
    Jo det skal det da være? Har ikke fått med meg noe annet. Sa til chris at det muligens ble en stor ordre på den til neste år om jeg fikk en grei deal.

Nå har han jo gitt ut mini drake og. Kjapp jævel.
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Ja, pokker, sorry. Er mini Drak jeg tenkte. Er sannsynligvis ute etter 3 av de. Den som bare heter Drak blir for stor.

Litt enig med deg der Sindre og det er eneste grunnen til at jeg ikke har handlet vanlig drak enda. Her må det googles litt Var ikke

Mini Drak ser derimot veldig interessant ut

Men ser ikke noe dato eller noe. Da er det sikkert 2018 som er målet om dette går i vanlig ritewing tempo