Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 160

Thread: FPV.NO - treff på Gjøvik 23 - 25 september (2016) - påmelding på PM

Default FPV.NO - treff på Gjøvik 23 - 25 september (2016) - påmelding på PM

Påmelding til treff nummer to er i gang!
    - Vi gjentar suksessen fra første treff, og samles nå enda en gang.

Sponset av:

Click image for larger version. 

Name:	logo.jpg 
Views:	28 
Size:	5.0 KB 
ID:	18479 - www.rc-batteri.no

Click image for larger version. 

Name:	logodh.jpg 
Views:	25 
Size:	10.7 KB 
ID:	18509 - www.dronehandelen.no

Sted: Gjøvik.

http://www.stokkenedre.no/no/forsiden/

De disponerer jorder, og vi har fått tillatelse til å ta i bruk disse.
    Det vil bli lagt opp til ulike fellesaktiviteter, og kanskje også noen uformelle konkurranser.
    Vi har masse plass å boltre oss på, og hvis været mot formodning skulle være dårlig, er det også et parkeringshus ikke langt fra overnattingsstedet der de som vil kan prøve seg.

Priser:

Pris per person i enkeltrom er kr. 700 , i dobbeltrom er kr. 425 (kr. 850 for rommet).

Jeg har gått ned noe i pris siden dere har bodd her tidligere, og det ser ut til å bli mange av dere.
    Dato:

23 - 25 september

Deltakere:

NB: Denne gangen må vi ordne frokost selv, så her kjøper vi bare inn individuelt!
    Vi får ta i bruk kjøkken i hovedhuset.

1. Cas - dobbeltrom med Mish - Forsethrommet
    2. Sindre - enkeltrom - Rom på stabburet
    3. Folk fra gruppen til Sindre: 1 enkeltrom og 2 dobbeltrom - 1 rom på stabburet, Grønnkammerset (2 senger) og Blåkammerset (2 senger)
    4. Lasse - enkeltrom - Rom på stabburet
    5. Piloteen - seng fra 23-24 Hytte uten innlagt vann (siden bare en natt) - bruke toalett i hovedhuset
    6. Austadt - 23-25 (muligens to stykker) - Brøckerrommet (dobbeltseng, gi beskjed om det bare blir deg)
    7. Ponduspoh - enkeltrom - Pikeveærelset
    8. Mish - dobbeltrom med Cas
    9. Hanschr - dobbeltrom med Unicus - Hytte uten innlagt vann
    10. Walter - ikke soveplass

LEDIG PLASS: 1 HYTTE (INNLAGT STRØM, IKKE VANN)

Jeg ønsker PM fra alle som nå ønsker å reservere rom, og her er det altså førstemann til mølla. I tillegg skal det være sagt at man ved å reservere ødelegger muligheten for at andre kan ta rommet (før man eventuelt av-reserverer), og at dette er særdeles ukult. Ønsker derfor at reservasjoner kommer etter at man har avklart om man faktisk kommer eller ei. De som ikke får rom på overnattingsstedet kan velge å ta inn på hotellet i Gjøvik sentrum (maks 10 minutter unna med bil).
    Lasse og Sindre har vært tilstede og hjulpet under planlegging, og de har allerede reservert seg. Sindre har naturlig nok også reservert for sin klubb. Det er fortsatt ledige hytter (muligens uten vann, venter på beskjed fra eier) ca. 200 meter fra der vi andre bor, ca. 5 meter unna der vi fløy sist, så gi beskjed så fort dere vet dere kommer.

Jeg driver fortsatt og avklarer det totale antallet soveplasser vi har, og jeg vil gjøre det jeg kan for at alle kan sove på stedet.

Denne tråden reserveres til oppdateringer fra min side, eller spørsmål og planlegging av selve arrangementet.

Pm funka ikke nå... Jeg vil bli med! Har kanske en kompis også! Fonner ut det asap

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Den er god, noterer i førsteposten.

Rasmus fra www.rc-batteri.no sponser oss med to stykk valgfrie Dinogy-batterier! Spørs om ikke dette går til førstemann i race-eventet!

Masse takk for nok en sponsing, helt supert!

Minim, du har med å stille med campingvogna di

Quote Originally Posted by sindrej View Post
    Minim, du har med å stille med campingvogna di
    selvfølgelig måtte det være den helga. dagfin lyngbø billetter til fredags kvelden i Bergen og lørdag-søndag er det høst tur med jobben til ulsteinvik ^^ Kunne ikke funnet en mer travel helg Men dere får ha det gøy dere som reiser!

Supert Lars! Jeg kommer, men trenger ikke noe sted å sove!

Minim, det var innmari typisk! Håper vi ser deg på treff nummer tre - det blir nok ikke så lenge til, skal du se!

Flott at du tar turen Walter, var synd du ikke fikk mer flytid sammen med oss sist. Nå har du mulighet til å ta igjen det tapte.

Dette treffet vil forresten bære preg av mer struktur ift. aktiviteter. Håper alle er enig i det, og ikke føler dette er unødvendig og kanskje litt diktatorisk. Min intensjon er ganske enkelt å gjøre det litt mer oversiktlig for alle hva slags frekvenser som vil være i bruk til ulike tider, og gjerne også at vi kan gjøre ting som skaper underholdning for de som må vente på tur.

De eneste aktivitetene jeg har tenkt på så langt er quad-racing og vinge / fly-racing.
    Håper dere har forslag til aktiviteter som kanskje er litt mer morsomme og useriøse.

Det er lurt at det blir holdt orden på frekvenser og slikt. Alle burde skaffe seg en 200 mw vtx innen treffet er!

Ja, vi må ta X1 fly racing også!!

X1 race er jeg med på! Få tak i slike papirbånd, og henge de etter et fly. For så og prøve og kappe de av. Sett det fler ganger på flitetest
    Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Teksumo - Mini drak/vector - Nano Goblin - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

Quote Originally Posted by minim View Post
    selvfølgelig måtte det være den helga. dagfin lyngbø billetter til fredags kvelden i Bergen og lørdag-søndag er det høst tur med jobben til ulsteinvik ^^ Kunne ikke funnet en mer travel helg Men dere får ha det gøy dere som reiser!
    Synd for Dagfinn og jobben din, regner med du prioriterer rett