Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 28 of 28

Thread: Fattigmans 5" Alien

Runner selve byggingen nå. Ble helt greit. Hadde det vert min så hadde det vert litt anderledes med fargevalg på kabler ets.
    En ting jeg hadde gjort anderledes nestegang er og lodde esc ene fra undersia på FC for og få det litt renere. Og kanske jømme RX under FC.
    Har ikke koblet opp rssi og telemetri (enda) Har ikke sjekket dette opp enda. Forstår det så at telemetrien må hentes inne på RX om det ikke har skjedd noen endringer. Vet heller ikke om rssi kan hentes via telemetrien..

Kamera plata må modifiseres litt. Her brukte jeg bare abiter og fil. Boret ut de to skru hullene litt så passet eaglen fint. Taipet en stiv ståltråd fast i meny knappen til kameraet så den stikker man enkelt og greit inn i kameraet gjennom ramma under.

Last edited by Vassa69; 16.February 2017 at 23:14.
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster), DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Skywalker X8, TBS Disko/Gemini, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Pent og ryddig som du alltid gjør det, og flotte bilder! Blir ikke rx antennene fort propellmat når de står slik ?

Kjøp deg en 3d printer vassa!
    Fpv : tricopter og Z2
    Født 1979

Quote Originally Posted by sindrej View Post
    Pent og ryddig som du alltid gjør det, og flotte bilder! Blir ikke rx antennene fort propellmat når de står slik ?
    Takker takker. Hehe. Du det er jeg liiiit usikker på. PÅ min har det gått helt fint. Der står di på de nest bakerste spacerne. MEN denne RX en har litt tynnere ledere så jeg vet ikke. Blåser jeg på de er det lite bevegelse så jeg tror dette skal gå fint egentli.

Quote Originally Posted by sveininge View Post
    Kjøp deg en 3d printer vassa!
    Ja det skulle jeg hatt for lengst! CNC og men har verken plass eller råd. Fløtter igjen nå så kan bli plass til en printer da :P
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster), DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Skywalker X8, TBS Disko/Gemini, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Herre du bygger så fint vassa...
    FPV Raptor, Twinstar, ZII, ZIII, Skyfun, RC Explorer tri, Blackout, Taft Viper..+ masse andre fly. Hornet+FY31AP, Vector, Dominator HD, V2, skjermer, sendere og mottagere i 1.3ghz, 2.4ghz, 1.3ghz..EzUHF..Nerdcam3D..you name it.. AAAAAAAAFFFFFFFFFFKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!

Næ dere er nå så snille! :') Gleder meg til og sette i gang med dette oppussingsprosjektet når jeg bare får finansiert det :P

Blir artig å høre hva du mener om en ekte Alien opp mot kopiene da

Lurer litt på at jeg skal hiver over alt fra den andre på denne og se hva som skjer? Er ingen som har testa det enda? Ramma er jo smalere på denne. Mer sånn forventet brede en martian. Så det må jo utgjøre noe da?

Tags for this Thread