Page 1 of 12 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 115

Thread: FPV treff Gjvik vren 2017

Default FPV treff Gjvik vren 2017

DA starter vi trden for et treff p Gjvik n i vr.

Jeg har snakka med de p Stokke Nedre http://www.stokkenedre.no/no/forsiden/
    Spurte om helgen 28-30 april var ledig og det var den. S hun holder den av til oss forelpig.
    Denne helgen treffer jo ogs med 1 mai s mandagen er jo ogs fridag.

S da er ganske enkelt sprsmlet hvem har lyst og mulighet til treff den helgen ?

Edit 3 april:

Da har jeg flgende som har meldt seg p forelpig :

Lasse
    Sindre
    Dag
    Oliver
    Kjell ge
    Agnar
    Sivert
    DahlFPV
    Walter
    Piloteen
    Amadeus
    Ponduspoh
    Minim
    HsPalm
    Unicus

P grden er det flgende overnattingsmuligheter:
    Hovedhuset - 4 dobbeltrom og ett enkeltrom. 960,-/natt dobbeltrom, 780,-/natt enkeltrom
    Stabburet - 4 dobbeltrom og ett enkeltrom Samme priser som over.
    Hytter - 2 stk med fire kyer, 1 stk med 2 kyer. Innlagt strm men utedo. Toalett og bad p hovedhus kan brukes. Pris 780-820,-/dgn pr hytte

Litt mer info her: http://www.stokkenedre.no/no/overnatting/

Vi m da prve f satt opp dette p beste mulige mte for at flest mulig skal kunne vre med. Kompiser som kan dele rom eller hytter er jo fint. Og en sparer jo tross alt en del p det. Inndelingen styrer vi selv s jeg lager en tabell med hvem som sover hvor r jeg fr oversikten p nsker .
    S fremover er det fint om dere kan skrive det her i trden eller i PM til meg om dere trenger (eller trenger ikke) overnatting og evt om dere er flere sammen. Eller kan dele rom med andre kjente her inne.
    Amadeus: I put you on the list but do not expect you to need any rooms

Dette er et kompistreff. Det er slett ikke alle som kjenner hverandre men da blir vi kompiser p stedet. Det er derfor ogs veldig uhytidelig. De som bare vil komme p dagsturer er mer enn velkommen til det. Det er ingen pmeldingsavgift eller noe slikt.
    Mat lager vi selv. Det er grill der nede og et stort fint kjkken vi kan bruke. Kanskje vi kan enes om en felles "gallamiddag" p lrdagen ?
    Dette finner vi ut av.

De to forrige treffene var fantastiske, men kun lett oppvarming til det som starter 28/4 langs Mjsas tidligere s fredelige plett..

Forelpig romfordeling:

HSPalm - Enkeltrom
    Sindrej - Enkeltrom
    Daggad og Sivert - Dobbeltrom
    Kjell ge og Oliver - Dobbeltrom
    Agnar - Enkeltrom (litt usikker)
    Dahlfpv (fra Lrdag) og Lasse - Dobbeltrom
    Walter - Dagstur
    Piloteen m/frue - Dobbeltrom
    Ponduspoh - Enkeltrom
    Unicus - Enkeltrom
    Minim ?
    Last edited by daggad; 18.April 2017 at 21:56.
    FPV Raptor, Twinstar, ZII, ZIII, Skyfun, RC Explorer tri, Blackout, Taft Viper..+ masse andre fly. Hornet+FY31AP, Vector, Dominator HD, V2, skjermer, sendere og mottagere i 1.3ghz, 2.4ghz, 1.3ghz..EzUHF..Nerdcam3D..you name it.. AAAAAAAAFFFFFFFFFFKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!

2. Til 5. Mai blir jo en slik pokkers inneklemt uke den da s da kan vi kjre ukes treff?

Count me in!
    Taranis plus - Dominator V3 - Fpv49 v3 - Tiny Whoop - WingWing - Teksumo - Mini Talon - Qav-X - Tundra

Cool

Regner med at det skal g i orden

Jeg er med!

Jeg har fri 28-30.Apr s regn meg med!
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro (Utlnt) -- MartianII 5" -- Lisam LS-210 -- Bixler 2 -- Skywalker 1680 V6 'RIP' -- Mini-Skywalker -- Teksumo FPV -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Byggetrd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

fantastisk!
    count me in
    i have also enough space if somebody needs a place to stay just write me.

Thanks for the hospitality amadeus but I hope most people will stay at the farm. It is a great place for social gathering in the evenings as well
    FPV Raptor, Twinstar, ZII, ZIII, Skyfun, RC Explorer tri, Blackout, Taft Viper..+ masse andre fly. Hornet+FY31AP, Vector, Dominator HD, V2, skjermer, sendere og mottagere i 1.3ghz, 2.4ghz, 1.3ghz..EzUHF..Nerdcam3D..you name it.. AAAAAAAAFFFFFFFFFFKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!