DA starter vi tråden for et treff på Gjøvik nå i vår.
Jeg har snakka med de på Stokke Nedre http://www.stokkenedre.no/no/forsiden/
Spurte om helgen 28-30 april var ledig og det var den. Så hun holder den av til oss foreløpig.
Denne helgen treffer jo også med 1 mai så mandagen er jo også fridag.
Så da er ganske enkelt spørsmålet hvem har lyst og mulighet til treff den helgen ?
Edit 3 april:
Da har jeg følgende som har meldt seg på foreløpig :
Lasse
Sindre
Dag
Oliver
Kjell Åge
Agnar
Sivert
DahlFPV
Walter
Piloteen
Amadeus
Ponduspoh
Minim
HsPalm
Unicus
På gården er det følgende overnattingsmuligheter:
Hovedhuset - 4 dobbeltrom og ett enkeltrom. 960,-/natt dobbeltrom, 780,-/natt enkeltrom
Stabburet - 4 dobbeltrom og ett enkeltrom Samme priser som over.
Hytter - 2 stk med fire køyer, 1 stk med 2 køyer. Innlagt strøm men utedo. Toalett og bad på hovedhus kan brukes. Pris 780-820,-/døgn pr hytte
Litt mer info her: http://www.stokkenedre.no/no/overnatting/
Vi må da prøve å få satt opp dette på beste mulige måte for at flest mulig skal kunne være med. Kompiser som kan dele rom eller hytter er jo fint. Og en sparer jo tross alt en del på det. Inndelingen styrer vi selv så jeg lager en tabell med hvem som sover hvor år jeg får oversikten på ønsker .
Så fremover er det fint om dere kan skrive det her i tråden eller i PM til meg om dere trenger (eller trenger ikke) overnatting og evt om dere er flere sammen. Eller kan dele rom med andre kjente her inne.
Amadeus: I put you on the list but do not expect you to need any rooms
Dette er et kompistreff. Det er slett ikke alle som kjenner hverandre men da blir vi kompiser på stedet. Det er derfor også veldig uhøytidelig. De som bare vil komme på dagsturer er mer enn velkommen til det. Det er ingen påmeldingsavgift eller noe slikt.
Mat lager vi selv. Det er grill der nede og et stort fint kjøkken vi kan bruke. Kanskje vi kan enes om en felles "gallamiddag" på lørdagen ?
Dette finner vi ut av.
De to forrige treffene var fantastiske, men kun lett oppvarming til det som starter 28/4 langs Mjøsas tidligere så fredelige plett..
Foreløpig romfordeling:
HSPalm - Enkeltrom
Sindrej - Enkeltrom
Daggad og Sivert - Dobbeltrom
Kjell Åge og Oliver - Dobbeltrom
Agnar - Enkeltrom (litt usikker)
Dahlfpv (fra Lørdag) og Lasse - Dobbeltrom
Walter - Dagstur
Piloteen m/frue - Dobbeltrom
Ponduspoh - Enkeltrom
Unicus - Enkeltrom
Minim ?