Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 124

Thread: FPV treff høsten 2017

Default FPV treff høsten 2017

De forrige treffene på Gjøvik har vært gedigne suksesser så vidt jeg kan erindre..

Så skal vi tenke på et nytt kanskje ?
    Jeg kontaktet Mina på Stokke Nedre og hun sier gården ikke er solgt enda så hun tar bookinger. Hun sa også at for september så var det kun helgen 22-24/9 som var ledig.
    Er det noen som er lystne på dette mon tro eller bør vi se lenger frem i tid ?

EDIT: Den helgen passer jo ikke for meg for søren...
    Jeg spør på senere alternativ og oppdaterer posten. Jeg S K A L være med..

EDIT part II: Helgen 30/9 til 1/10 er ledig.
    Last edited by daggad; 01.August 2017 at 12:04.
    FPV Raptor, Twinstar, ZII, ZIII, Skyfun, RC Explorer tri, Blackout, Taft Viper..+ masse andre fly. Hornet+FY31AP, Vector, Dominator HD, V2, skjermer, sendere og mottagere i 1.3ghz, 2.4ghz, 1.3ghz..EzUHF..Nerdcam3D..you name it.. AAAAAAAAFFFFFFFFFFKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!

Jeg er med. Uavhengig av når det evt blir.
    Taranis plus - Dominator V3 - Fpv49 v3 - S800 - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Chameleon - DH210

Ok fikk beskjed at helgen etter, altså 30/9 til 1/10 er ledig
    FPV Raptor, Twinstar, ZII, ZIII, Skyfun, RC Explorer tri, Blackout, Taft Viper..+ masse andre fly. Hornet+FY31AP, Vector, Dominator HD, V2, skjermer, sendere og mottagere i 1.3ghz, 2.4ghz, 1.3ghz..EzUHF..Nerdcam3D..you name it.. AAAAAAAAFFFFFFFFFFKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!

Jeg er med!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Taranis - dragonlink v3 - Mini talon (vector) - Wipeout (vector) - Skywalker x1 - Impulserc Alien - Martian v2

Jeg er med uansett, om jeg jobber skal jeg ordne fri!
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro (Utlånt) -- Armattan Chameleon -- MartianII 5" -- Lisam LS-210 -- Bixler -- FX-61 Phantom -- Mini-Skywalker -- Teksumo FPV -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

det passer veldig bra for min del!
    Taranis plus - Dominator V3 - Fpv49 v3 - S800 - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Chameleon - DH210

Pip åpent i kalenderen!

Senior Member unicus's Avatar

Prøver å få det til, men vanskelig å si da jobbturnusen ofte kommer på kort varsel :/
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Håper vi kan få til en morsomt treff denne gangen da

Quote Originally Posted by sindrej View Post
    Håper vi kan få til en morsomt treff denne gangen da
    For én gangs skyld...