Results 1 to 9 of 9

Thread: flight controller + osd til fly

Default flight controller + osd til fly

hei har to gamle fly jeg ønsker å bruke til fpv.
    Jeg bruker frsky til vanlig.

Jeg har sett på pixhawk osv, men det blir overkill.
    jeg ønsker en osd som fungerer sammen med en frsky radio. dvs jeg må ha en flightcontroller eller mottaker mellom der.

Noen anbefalinger til osd og flightcontroller som funker med frsky?
    er forøvrig veldig glad i betaflight kanskje noe bra som funker med det også=?

Har du sett på inav? Det kan kjøres på en vanelig flight controller. En GPS enhet kan du jo også kjøpe til for slik og ingen ting, hvis du ønsker rth og de andre modusene som krever gps.
    Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Teksumo - Mini drak/vector - Nano Goblin - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

Driver og setter opp fly med inav nå. Veldig enkelt og greit fremt til jeg ødela FC såmå bestille nytt. Se videoene til Matthew Ogborne han har ganske gode videoer angående inav. Laget for Omnibus F4 og F4 Pro v2.
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Jeg har en Omnibus F4 pro mener jeg.
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Youtube Kanal

Jepp mener det er den der ja. Kjøpte den her på forumet for en tid tilbake som backup på de jeg bruker på Aliene mine.
    Tilsynsføreren min (SindreJ) kan sikkert bekrefte/avkrefte, om ikke kan jeg ta et bilde når jeg kommer hjem.
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Omnibus F4 Pro v2 var det
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Da er det sikert samme som jeg har, er et svart kort som ser akuratt lik ut som den på elefun linken? Kjøpte på banggood som kaller den F4 Pro v2. Den døde heelt når jeg prøvde og få ut litt strøm til kamera og vtx.
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Youtube Kanal

Nei dette er samme sort som jeg kjøpte selv på Readytoflyquads eller noe slik. Ikke en klone.
    Men det skal sies at regulatorene er noe dritt.
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer