Results 1 to 3 of 3

Thread: Slik lagring batteriet drone?

Default Slik lagring batteriet drone?

Vinneren kommer, jeg har kjøpt mange drone lipo batterier men ingen tid å fly, så jeg vil vite hvordan å lagringen disse drone batterier, de er ikke billig, jeg ønsker ikke dem bli ødelagt. Jeg søker noen tips om lagring lipo batterier,
    Direkte kobles ikke terminalene med metallgjenstander. Dette vil kortslutte batterier, varme og elektrisk utladning.
    Lagre aldri løs batterier sammen, batteriene terminaler kan kontakte hverandre forårsaker en kortslutning.
    Aldri lagring batterier ekstreme temperaturer eller direkte sollys. Batteriet skal lagres i - 10℃ ~ 45℃ variere miljøtilstand. Hvis batteriet har lagres i lang tid (Over 3 måneder),
    • skal miljøtilstand:
    • Temperatur: 23±5℃
    • Fuktighet: 65±20% RH

Spenningen for en lang tid lagring skal 3.6V ~ 3.9V variere per celle.
    Alltid koble batterier når den ikke er i bruk og lagre batterier i en ikke-ledende og brannsikkert beholder.
    Aldri endre, punktering eller påvirke batterier eller relaterte komponenter.
    Jeg vet er det riktig? er det flere råd?

Nei, du har dekket alt der. Grei temperatur, og lagringslading av hver celle (3.8V - storage funksjon på lader). Det er i grunn det en trenger å tenke på.

Tags for this Thread