Results 1 to 7 of 7

Thread: TS: TBS Discovery med Eagletree Vector

Default TS: TBS Discovery med Eagletree Vector

Ønsker å selge denne pga dalende interesse, har flytt èn gangtror jeg med eagletree vector (hadde DJI sin og har flydd mye med den) på den fløy som en ørn. Noe problemer med video på "fastmontert kamera" når den er i lufta (støy fra motorene? Er et dårlig kamera jeg fant det gamle jeg hadde funket perfekt bedre men det forsvant med en annen drone).

Gi bud? Bare rammen og flightkontrolleren koster 6500 ny. Har også en del 4cell batterier som kan taes med (4-5 stk) som gir en flytid på 15ish minutter.

"Bind & fly" med FrSky receivere

Bilder: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=113424941

Starter jeg 2000,-
    Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin - Bushmule - Teksumo - Mini drak - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

Glemte å skrive inn at jeg ønsker helst minst 5000kr. (står på finn).. Mest pga alt kostet godt over 10 000kr slik det er satt opp nå. Fått bud på 3500 men sagt nei til det og =)

Quote Originally Posted by Toffe View Post
    Mest pga alt kostet godt over 10 000kr slik det er satt opp nå.
    ..det var da. ;o)

..nå idag, hva koster det å sette opp noe tilsvarende idag, med dagens teknologi, og til prisene nå?
    Det blir vel dette "nivået" du så og si "må" "konkurrere" mot...

Jepp, stemmer det.

Nypris idag på samme utstyret (kun ramme og flightcontroller) var 6500kr (4 777 + moms bare for rammen med gimbal). 4777/2 = 2388kr bare for rammen "halv pris". Så er realistisk med prisen syntes jeg.

Rammen: 4777 = 2388kr halv pris
    Eagletree: 1 890 = 945 halv pris.
    X8R: 409 = 200kr halv pris
    Video sender: 655 = 327kr
    Motorer og ESC: 600kr = 300kr
    4x 4cell 4500Mah batteirer = 500kr * 4 = 2000 / 2 = 1000kr.

5000 bare i "halvpris" på nytt utstyr. Derfor jeg "ønsker det". 50% av på alt er allright. Men kan "dippe" litt og fjerne ting om det ønskes. Men ser hva folk sier kan godt diskutere pris på epost eller pm også om noen har noen tips.

Selger du batteriene løst?
    kjøper gjerne alle 4
    Dronz Predator V-2 ---Tarot Ironman T1000(x8)----T960 ---T690.-----Lumenier Qav250-----Tbs discovery pro, Tbs discovery,
    Fatshark Dom HD, 5.8/1,3 Fatsharks dom v3 -----Dronz team pilot----- http://dronzlife.com/

Hvis du begynner å dele opp kjøper jeg vector!