View Poll Results: Er du interessert i et nytt storslagent og fantastisk treff?

Voters
17. You may not vote on this poll
  • Ja, er interessert.

16 94.12%
  • Nei, er ikke interessert.

0 0%
  • Ønsker treff på våren

7 41.18%
  • Ønsker treff på sommeren

7 41.18%
Multiple Choice Poll.
Page 1 of 14 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 131

Thread: FPV.NO Treff våren 2018

Talking FPV.NO Treff våren 2018

God aften.

Da satser vi på og få til et treff nå i April eller Mai. Trenger litt hjelp av dere med å bestemme dato da jeg må vite hva som passer folk flest.
    Håper alt folk har mulighet og er villig til å ta turen til Valldal denne gangen da vi må flytte på oss i år.

Sted:
    http://www.murihytteutleige.no/

Inntil videre bestemmes blir det på Muri i Valldal.
    Dersom noen vet om et sted i området rundt, med bedre overnattings muligheter, jorder eller stor åpen mark vi kan benytte si gjerne ifra.

Det jeg tenkte var at vi kanskje dersom alkohol *kremt* kakao nivået i blodet har synket kan vi kjøre til steder og fly.
    Slik at vi bruker hyttene til å sove, og drikke kakao så kan vi fly litt smått fra hyttene og kjøre til steder i området.

Her er det 2 hytter som er av interesse for oss, hytte 3 og 4. Ved behov kan vi også få brukt hytte 1 og 2.
    Disse ligger ved vannet og har en liten åpen gress del forran hyttene.

Dato:
    13-15. April.

Priser:
    Prisen er 1450,- per hytte, per natt. Det er plass til 5 stykker i hver hytte.

Deltagere:
    Piloteen
    Lasse
    Dag
    MajorDouche
    Sivertv
    Sindre
    Oliver
    Agnar (?)

Tenkte jeg skulle få i gang en tråd angående treff vår eller sommer 2018. Nå har det blitt snaut halvt år siden sist vi møttes, og det begynner vel å bli på tide med en ny sammenkomst. Er det noen interesse hos folket? Legger ved en liten 'poll' med noen alternativer slik at vi kan få en liten indikasjon.

Edit. Lagt til en avstemning hva som legges i Vår og Sommer kan vi avgjøre ut ifra hva som passer folket best.
    Men tenker vår som i frem til slutten av Mai og sommer som i juni til august.

Håper vi klarer å få til et nytt treff og holde tradisjonen vi nå har begynt.
    Last edited by Piloteen; 06.April 2018 at 16:33.
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro -- Armattan Chameleon -- MartianII 5" -- Bixler -- FX-61 Phantom -- Mini Skyhunter -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Jeg er med 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Taranis - dragonlink v3 - Mini talon (vector) - Wipeout (vector) - Skywalker x1 - Impulserc Alien - Martian v2

Oh yes..er med både vår, sommer og høst !
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer

Vi trenger vel et nytt sted denne gangen, jeg tenker at det er vår tur til å komme vestover nå. Vi snakket litt om et sted på forje treff er dette forsatt en mulighet?
    For min del kan vi godt ha både vår treff og sommer treff jeg kommer garantert begge gangene. På sommeren vil vi også ha mulighet til å fly lengre på kveldene og kanskje over flere dager enn tidligere?
    Alien RR5 -- TBS Discovery Pro -- Armattan Chameleon -- MartianII 5" -- Bixler -- FX-61 Phantom -- Mini Skyhunter -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Piloteen's Youtube Kanal

Senior Member

Stiller selvfølgelig
    Taranis - Fatshark HD3 - Attitude V2 - Dragonlink V3 - TBS Crossfire - Mini Talon - MFD MTD - Armattan Chameleon - Martian 220 - Sweepwings Juggernaut - Reptile S800 - VAS Banshee Youtube

Jeg blir med, dersom ikke treffet havner midt i eksamensperioden min da .
    Mini Talon(long range), Crashtesthobbies, Gladiator XL(long range) , FW-190 Warbird (fpv med headtracking), Quads: Martian II og DroneXlabs Hyper X, ETS Vector(s) + EAGLEYES , FRSKY X10S, DRAGONLINK V3,Dominator HD3, 1,2GHZ YAGI antenna tracker + 1,2GHZ pepperbox.

count med in!!!
    Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin - Bushmule - Teksumo - Mini drak - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

Senior Member unicus's Avatar

har pappapermisjon nå så det eneste som holder meg unna er evt hvis fruen skal på kurs.. .count me in!
    Hadde vært fett med vestlandet, selv om det er litt mer usikkert mtp vær
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Skal prøve og se om jeg finner et sted. Litt mer ustabilt vær absolutt og sjanse for mer vind men varmere. Så at det var flere varmegrader i valldal nå. Om noen vet om sted vi kan bruke eller vurdere si gjerne ifra.
    Piloteen's Youtube Kanal

I Valldal er Muri Hytteutleige et bra sted. Helt nede ved sjøen/"sentrum". Pub rett over gata, Bunnpris 300m bort gata.
    Vi kan helt sikkert fly rett fra hyttene, men dette er da midt mellom Geiranger, Tafjord, Juvet og Trollstien. Syk bra natur om vi er heldige med været.
    Kulde er ikke noe problem her oppe.
    Multi: Alien 5", Martian 5", Merica 5", GEP-MX3 3", Helix 5", Lizard95 2"
    FPV Fly: Mini Talon, Twinstar, Z3, Easystar, Bush Mule
    En del andre på loftet..
    Prusa MK2S 3D printer