Results 1 to 4 of 4

Thread: Pan servo

Question Pan servo

Hva slags servoer bruker dere for pan-tilt?

Spes på pan ønsker jeg en 360 graders liten servo. (Ikke continous motion...)
    Skal bruke runcam split, så trenger ikke så store servoen tenker jeg....

Dessverre vet jeg bare om GWS 125 (tror det er noen bokstaver før tallene også). Denne har litt over 360 grader bevegelse. Saken er bare den at den både er stor og tung, jeg også kunne tenkt meg noe som var mye mindre, men har ikke sett noe som egner seg ennå.

Senior Member unicus's Avatar

GWS125 har jeg sverget to ganger på at jeg aldri skal bruke igjen. Jeg falt dessverre for fristelsen etter første gang og stappa en i min minitalon på pan-servo. Den gikk amok et sted sør for Åsgårdstrand som gjorde at flyet nesten gikk i bakken. Takk til Eagle Tree som har laget en fin flightcontroller så jeg holdt meg i lufta. Styr unna!

Jeg satte i en fra pan/tilt mekanismen til min Finwing Penguin, den er 390 grader og metal geared. Funker som faen. Finner den dessverre ingen steder lengre
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Quote Originally Posted by unicus View Post
    GWS125 har jeg sverget to ganger på at jeg aldri skal bruke igjen. Jeg falt dessverre for fristelsen etter første gang og stappa en i min minitalon på pan-servo. Den gikk amok et sted sør for Åsgårdstrand som gjorde at flyet nesten gikk i bakken. Takk til Eagle Tree som har laget en fin flightcontroller så jeg holdt meg i lufta. Styr unna!

Jeg satte i en fra pan/tilt mekanismen til min Finwing Penguin, den er 390 grader og metal geared. Funker som faen. Finner den dessverre ingen steder lengre
    Hvordan skjedde det? Jeg har aldri hatt noe problem med mine GWS 125 på de 5 årene jeg har brukt de
    Eflite Carbon•Z Cub - FrSky Taranis X9d - 1.2Ghz - 5.8Ghz - ZMR250 m/F4 - Tricopter V4 m/F3FC - Twinstar II m/Storm OSD - FPV49v4 m/ET µVector - MaxiDrone AW m/Tornado OSD - TBS Crossfire - EzUHF - Dominator HD1 - Gopro Hero 6 - Rampiks1 på YouTube