Results 1 to 3 of 3

Thread: Selger en fly gigg i Oslo sentrum i natt

Default Selger en fly gigg i Oslo sentrum i natt

Det er ikke et betalt oppdrag! S det betyr i realiteten at hvem som helst kan gjre dette oppdraget. Kravet JEG setter er at du har lyst p en helaften, for det er nettopp det det blir. Du tar med deg det du trenger for fly ca. 1 time totalt. Jeg har lader som pumper inntil 50A, s det trenger du ikke ha med. Du skal fly sikksakk gjennom uteservering og restaurant og en pub. Det er et nske fra min side at du er trygg p bde dine egne evner og at farkosten er testet etter forrige modifisering du gjorde. Vi starter med hilse p eier, ogs mter vi den venstre og hyre armen hans som er gutta som ba meg om hjelp. De forteller hva de mener kan vre en god lsning, og du forteller hva du kan klare. Vi stopper festen p utestedet noen minutter, og forteller hva som kommer til skje, slik at de som ikke nsker bli filmet fr muligheten til flytte p seg. Har du et bra kamera p raceren din, s gjr vi det N, ogs drikker spiser vi for 1000kr som er det tillatte belpet vi kan motta uten problemer. Ring meg p 915 915 05 om du har lyst og mulighet fortrinnsvis i NATT lrdag 2 juni.

Har du sendt meldinger p fylla igjen n da?
    Mini Talon, Crashtesthobbies Gladiator XL, Strix Goblin FPV, FW-190 Warbird (fpv med headtracking), Quads: Martian II og DroneXlabs Hyper X, ETS Vector(s) + EAGLEYES , FRSKY X10S, DRAGONLINK V3,Dominator HD3, 1,2GHZ YAGI antenna tracker + 1,2GHZ pepperbox.

Lite trykkfeil til vre i fylla Jammen godt gjort