Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 45 of 45

Thread: Ninja 3000, ein skamlaus Mini Drak-kopi.

Puh.. maiden unnagjort på mandag Ingen grunn for å fyre opp nervene eg har tilegna meg ved MD launch. Rimeleg udramatisk å få i lufta, traff CG, nesten ingen trimming, flyr stabilt, forutsigbart og holder linja. Mitt mest velflygande sjølvbygg/plagiat så langt!
    Lider tydeligvis av ein Z-akse forbannelse, for noe sideveis vingling -på tross av halen som skulle fjerne dette- oppdaga eg ved tur nr. to som var FPV. Dette har eg derimot trua på at kan reduseres, kansje..

Skal få på plass litt video når eg får tid.

Slik vart ferdig oppsett:

Click image for larger version. 

Name:	IMG_20190610_140641958_HDR.jpg 
Views:	6 
Size:	94.2 KB 
ID:	19965

Name:	IMG_20190610_140616470_HDR.jpg 
Views:	8 
Size:	98.2 KB 
ID:	19966

Stikker på femdagers HV-øving i morra, fly (og 7 tommer) blir med for mulig testing av nytteverdi..

Name:	IMG_20190612_164059245.jpg 
Views:	12 
Size:	79.4 KB 
ID:	19967

Hehehe se der ja, i følge media trenger HV sårt litt nytenking
    Stilig prosjekt, gleder meg til å se video.

Områdesjefen vår er klar for nytenking, så ikkje noko problem der
    Vær, terreng og situasjon gjorde at flyet ikkje kunne testes under øvelsen, men multikopteret (sjutommer med 433/1.3 gHz) vart brukt til å spotte fientleg leir.
    I forsvarets forskrifter for UAV/UAS er det i teorien mulighet for BVLOS-flyging med mindre fartøy, men det er eit komplekst regelverk og etter det eg lærte så er Luftforsvaret (som styrer dette) svært restriktive med å tillate andre enn seg sjølv -og sikkert Forsvarets Dronestjeneste- slikt.

Fi lokalisert, og seinere på kvelden tatt ut av eit nøyaktig retta ildoverfall (bilde).

--Her prøvde eg å legge inn bilde, men får plutselig bare feilmelding uansett filtype og størrelse. Noen tips?--

Hmmm, synd, var spent på det bildet. Prøv å laste opp på Photobucket og legge link her da.

Quote Originally Posted by Leo View Post
    Hmmm, synd, var spent på det bildet. Prøv å laste opp på Photobucket og legge link her da.
    Ikkje så veldig spanande, bare skjermbilde(r) frå flyturen Var ikkje heilt klar for å betale 50 kr månaden for photobucket, ser om det går seg til etter kvart med opplasting.