Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Forsk p Ritewing Recon-substitutt.

Default Forsk p Ritewing Recon-substitutt.

Har ved fleire anledninger vrt nre p bestille Rw Recon /Scout, men med svak krone og frakt fr unaiten har eg flt at det kjem til koste meir enn det smaker.. Erna skal gjerne ogs ha sitt pslag
    Beslutninga vart derfor tatt at det skal bygges noe forsksvis liknande mens ein venter p temperatur til videre testing av Ninja 3000.
    Tidligere forsk p vingedesign har blitt gjort i full fart, uten srlig research, men har i det minste studert litt fr dette forsket.
    Geometrien er tatt fr bilde av Recon, vingeprofiler til denne kjenner eg ikkje, men prver p "blended airfoil" som Recon har. Vingerot fr MH-60, mens vingetupp fr profil teikna av winglet til Recon fr Thingiverse. Legger inn 2,5-3 grader washout.
    Har kommet s langt at det kunne foretas glidetest i dag, kun med ddvekt for cg, og resultatet var s lite skuffande at eg tenkte prosjektet var verdt publisere

Click image for larger version. 

Name:	IMG_20190214_184134943.jpg 
Views:	15 
Size:	94.7 KB 
ID:	19946

Materialet er XPS-skum fr byggevaren.

Name:	IMG_20190216_191114354.jpg 
Views:	15 
Size:	92.8 KB 
ID:	19947

Vinger skret ut (etter fyrst ha laga to venstrevinger

Name:	IMG_20190217_111203078.jpg 
Views:	19 
Size:	97.0 KB 
ID:	19948

Limes sammen, med 2 mm carbonstenger for stabilitet og carbonryr foran motorfeste.

Name:	IMG_20190217_152848450.jpg 
Views:	18 
Size:	92.8 KB 
ID:	19949

Utstyrsrom skret ut, og dobbel rundstav i tre som forsterking p tvers av denne.

Har tidligere brukt trelim og grpapir til forsterke skummet, men det er ikkje optimalt. Forsker bruk av lamineringsfolie med Biltema gummilakk under, uten at sistnevnte eter opp skummet.

Nice! Hva har du brukt til skjre ut profilen? Motstandstrd og kraftig trafo?
    Ser jo jevnt og fint ut.

Bruker ca. 70 cm. pianotrd, 0,5 mm, og ei gammel justerbar strmforsyning fr Clas. Omlag 6 V. og 5. A. nr trden har varma seg opp. Ser nok jevnere ut enn det er Fr litt streker og "svai" ytterst der trden beveger seg saktere. Strekene fikses med litt lettsparkel, men profilen er litt tynnere enn planlagt ytterste fjerdedel. Kunne nok prvd med litt kaldere trd, men var tom for plate.

Ville forresten vore gy om nokon vil gjere samme bygg paralellt. Reinskriver og deler gjerne mine notater og teikninger om nokon melder interesse!

Ok, takk! Antar det er en ren analog strmforsyning med viklet trafo? M jo tle den nrmest kortslutningen det er nr du guffer p. N har jeg aldri prvd og ohme pianotrd, s jeg vet ikke noe om ledeevnen.
    Mange r siden jeg skar vinge i foam selv, brukte den gang motstandstrd, billader og en diger viklet regulator for justere varmen.
    Spente opp motstandstrd som i en buesag (laget i tre) s man kunne justere strammingen p trden.
    Planket med trelim og balsa tler det ekstremt mye.

Den er analog ja, og sikkert vikla trafo, den er i alle fall rimeleg tung. Har tenkt at det br kjpes inn motstandstrd, men har aldri iverksatt.. Pianotrden (montert i fjrstramma sagstilling av tre) har fungert greit s langt.
    Planka skum tler mye ja, mlflyene, Mats-C, som vart benytta i mi tid i Forsvarets Dronetjeneste var planka med tynn trelags finr. NESTEN skotsikker

Mange av mine prosjekter har eit "drite p draget"-punkt, eller fleire.. Ville fordele utstyr laust utover og prve balansere vingen med 2 x 4s 3300mAh batt. Veeldig framtung, og - litt rart at desse batteriene passer akkurat nr folk stapper 2 x 5000 pakker i? Til dobbeltsjekke ml, og finner ut at det er 50" uten winglets, ikkje 46" som eg har gtt ut i fr Dvs: Readymade RC som eg sjekka, og introvideoen for Recon med CK sjlv oppgir 46". Er dette ein tidlig versjon? Andre kilder oppgir 50", 54" med winglets.
    Har uansett kommet s langt at eg ikkje begynner p nytt n

Name:	IMG_20190219_183413981_HDR.jpg 
Views:	12 
Size:	92.7 KB 
ID:	19950

Har glymt ta bilder undervegs, men dette er mitt forsk p gummilakk under plast (nsker som nevnt noko betre enn grpapir): Etter pussing av skumkjerner vart desse pensla med vanleg trelim. Nr dette var trt pussa eg lett over att fr lakkering med Biltema gummilakk. Grunnen til trelimet er for forsegle skummet s ikkje lakken etser det opp. Det har fungert, men laget med trelim er litt sprtt s er spent p korleis det vil oppfre seg under belastning. Til slutt vart det laminert med doku.lam. fr Jula.

Name:	IMG_20190227_180645631.jpg 
Views:	17 
Size:	94.6 KB 
ID:	19951

Har kommet s langt forelpig, mtte ha ein tenkepause nr eg oppdaga bommerten Skumklossen i midtrommet er p strrelse med ET vector, med "nye" ml viser det seg at det kan bli vel trangt om det nokon gong vert aktuelt montere.
    Forelpig motorvalg er 2216 1250 kv. Kansje litt liten, men vingen skal ikkje fullastes med det fyrste.

Endeleg vr og temperatur til maiden, dog litt mykje vind.. Etter eit par glidetester var vurderinga at dette burde vere gjennomfrbart. Vel.. 60% gass, kast, ein ukontrollert halv loop over tunet og p trynet rett p sida av vedhaugen Alvorlig baktung var diagnosen, s flytta batteriet fram og prvde p nytt. Vart ein vinglete runde over jordet fr stall i sving og ny trynings..
    Flytta batteriet s langt fram eg kunne og prvde att med bedre hell. Framleis litt baktung og nervs i pitch-aksen, men absolutt flybar. Litt vanskeleg vurdere egenskapene i lufta s langt pga. baktung og vind, men den seiler temmeleg bra i det minste.

Med geometrien og CG-punkt inspirert av Recon, med resultatet -alvorleg baktung- m eg ha valgt vingeprofiler med temmeleg ulike egenskaper (lftsenter). Om dettte ikkje vert ein vinge med gode egenskaper i alle hastigheter, s trur eg i alle fall det kan bli ein ok cruiser.
    Vekt med 3300 mAh 4s og kamera: 1250 g.

Name:	IMG_20190404_154450913.jpg 
Views:	8 
Size:	97.2 KB 
ID:	19953

Forelpig oppsett uten FPV, kun kamera for dokumentasjon og analyse

Name:	IMG_20190404_165128830.jpg 
Views:	6 
Size:	95.1 KB 
ID:	19954

Nokre rynker etter stup"landinger", men laminat er merkbart meir solid enn grpapir. Br nok forlenge forsterkningene eg la over utstyrsrommet, d rynkene begynner der dei slutter.

Utfordringa no vert treffe rett CG uten stappe i ddvekt d batteriet ligg mot framveggen, og eg trur to batterier vert for mykje.

Sakte framgang p dette prosjektet.. FPV er p plass, og har testa litt meir. Forelpig vurdering, gode egenskaper: vingen tar ein stall fint, kun ein liten "dip" med nesa fr den flyr videre. Enkel launch, bra glidetall og kan landes sakte (men det er vel egenskaper ein vinge skal ha Ved sving/roll dreier vingen (rundt yaw-aksen) litt inn i svingen, alts proverse yaw. Absolutt bedre enn det motsatte, men usikker p om det er forbundet med neste punkt..
    Mindre gode egenskaper: wobble-wobble sideveis ustabilitet er jo flygende vingers last i livet, og her er det representert i godt monn. Den kan fly rett og stabilt, men slr like gjerne over i sideveis "wobble" uten nevneverdig vind eller andre tydelig endrede forhold.
    Eg har derfor testa litt ulike finne/vinglet-kunfigurasjoner: med senterfinner og vinglet, med ekstra finner mellom desse, med senterfinner pluss ekstrafinnene og kun med senterfinner. Fltes bedre med alternativ to, s prver p forbedring av denne variasjonen med meir gjennomtenkt utforming og symmetri p topp og bunn av vingen.

Name:	IMG_20190418_132235534.jpg 
Views:	6 
Size:	95.6 KB 
ID:	19956

Denne versjonen fltes minst ustabil.

I ei regnvershelg klarer eg ikkje vente til meir testing er unnagjort fr eg begynner p versjon to Har innsett at bruke to ulike vingeprofiler kompliserer ting for mykje, og krever gjerne matte for gjennomfres riktig. Fr utslett p hjernen av formler, s finne ut av vingetvist osv. med ein profil er vanskeleg nok..
    Ny oppskrift blir: Forstrre til 130 cm. vingespenn, meir symmetrisk og slankere vingeprofil. Heilt symmetrisk profil skal vere bra for stabiliteten, men prver med ei tilnrming.

Har prvd redusere wobble-problemet med mange ulike finneoppsett, n til slutt med latterlig store finner, men klarer ikkje f til srlig forbedring.
    Er tilbake til konklusjonen eg hadde ved starten av Ninja 3000-trden; det er best velge design som er utvikla av folk som kan det Respekten for folk som klarer designe gode vinger har ogs auka, proporsjonalt med frustrtasjonen.
    Versjon to av denne vingen, som er pbegynt, legges til side og versjon ein ribbes til fordel for andre prosjekt.
    Over til Ninjatrden..

Name:	IMG_20190513_183039872_HDR.jpg 
Views:	3 
Size:	97.4 KB 
ID:	19961

"nesten" som finnearealet til Recon