Results 1 to 4 of 4

Thread: Savner gamle dager!

Default Savner gamle dager!

Da jeg fikk interesse for droner i 2016, var det liv på denne kanalen og vi hadde et par treff i Gjøvik som var kjempe bra. Etter at drone/vinge sporten har blitt mer profesjonalisert med dronerace etc, så savner jeg en møteplass der vi bare kan fly og ha det moro. Ingen regler, bare teknologi, droner/vinger, par (3-4-8) øl på kvelden og kos. Kan vi få til det i 2021 mon tro?

Det blir fort litt for seriøst synes jeg og så blir det et veldig stort skille mellom oss som kanskje er ferske eller bare flyr for morro, og de som er så vanvittig flinke at det egentlig er snakk om en helt annen greie.

Håper på og få til ett treff igjen neste år, så lenge situasjonen tillater det.
    Savner også treffene på Gjøvik, mye morro med likesinnede.
    Radiomaster tx16s - HDO2 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Nanodrak/vector - Mini drak/vector - Nano Goblin - My twin dream/vector - Bix3 - Sonicmodell Binary - Chameleon - Endurance 7"

Gode gammledager! Da man treffest bare for å finne på morro og jævelskap! Good times!
    Husker fremdeles en liten samling med Rampix og Airwiking som endte med at en hjortejeger jaget oss med "våpen i hand"! Ble avis oppslag og greier :P

Om noen på vestlandet (helst i nærheten av alver/bergen kommune) er keen på å fly fixed wings er det bare å gi en lyd, jeg takker sjelden nei til litt flyging.
    Click image for larger version. 

Name:	jævelskap.jpg 
Views:	6 
Size:	88.9 KB 
ID:	19986