Page 1 of 10 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 93

Thread: FPV.NO Efekter!!!!

Thumbs up FPV.NO Efekter!!!!

Jeg har sett at flere forum har egene effekter. Klistremerker, Tskjorter og slikt.
    Så jeg har snakket med capy om dette er greit. Vi må selv betale for varen men der er jo ikke store summen

Har også snakket kort med andberge siden han jobber med reklame og han kan sette sammen dette for oss:

"FPV.no" pakke
    1 stk t-shirt, klistermerke i 3 forskjellige størrelser med 2 av hver. (f.eks 10cm, 15cm og 20cm) Størelsen kan man selfølgelig velge

Alt dette for en pris på 200kr + porto.

Er du interesert så skriv i tråden!
    Kom gjerne med innspil

-Kristian-
    __________________________________________________ __________________________________________________ _______________

Da har andberge laget noen veldig flåtte demoer T-shirts:

Last edited by Vassa69; 09.March 2013 at 22:57.
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster), DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Skywalker X8, TBS Disko/Gemini, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Senior Member

Høres jo itje dumt ut, e me på den!

Jeg er lett med! Det hadde jo vært litt kult om man helt random møter noen med FPV.no -(vi må lage et slagord for forumet vårt!! ) et eller annet sted!
    Født i 89. Kommer fra Arendal, bor i Krakow. Flyr Bixler, Tek Sumo og Trikopter. 5,8ghz Video og 2,4 FRsky ER9x

Ditto, veldig god idé!

Kan henge meg på denne ja
    Mulig jeg tar to pakker, snart dags for årets fpv konkurranse også og da passer det flott.

Senior Member JarandLT's Avatar

God ide !!!
    Født: 1994. Bor: Hordaland. Fartøy: Zephyr 2, finwing penguin, t-copter.
    Radio:futaba 9C - dragonlink, mfd, 2,4 GHz 12 turn helix.

Vist vi blir enige om 4-5 størrelser på klistermerkene kan jeg lage mange i samme slengen og ha liggende slik at bestillingene kan gå fort ut.
    På t-skjortene får man selvfølgelig bestemme størrelse og farge når man bestiller.
    Tenkte å kanskje droppe rammen rundt logoen på skjorter. Fint med blå skjorte og logo i hvit.

Kjør på!
    Er med på denne.
    1967 model (veteran)

Jeg kunne tenke meg en sort skjorte Hadde vi kunnet fått noen ideer om hvordan de vil se ut med logo på osv?

skal lage noen prøvetrykk når jeg får logoen. Vil du ha logoen i blå og hvit eller bare hvit?

Tags for this Thread