I denne tråden kan du stille spørsmål og diskutere videokonkurransen![]()
I denne tråden kan du stille spørsmål og diskutere videokonkurransen![]()
Hvor mange ganger kan man sende inn?
RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse
... og burde hete Introkonkurranse?![]()
RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse
Du kan legge inn så mange videoer du vil!!! jo flere du har jo større er vinnersjansen også, så lenge det ikke går på bekostning av kavliteten du leverer...
Kan godt kalle det for en introkonkurranse, men hele videoen er jo en intro...
Meningen er at den skal kunne brukes på denne måten
du kan godt legge inn vannmerke om at det er du som har laget klippet, vinnerklippet må også stilles til rådighet til andre brukere på forumet når konkurransen er over.
Dette kan jeg godt legg inn som en klausul til konkurransen.
skal se om jeg får laget noe.. har alt laget en, men ikke brukt den i video ennå![]()
I konkurransen er det kun introen på 3 til 10 sek som skal være en egen video. Formålet med introen er at de som vil skal kunne legge den til som en intro på sine videoer som skal legges ut på youtube, vimeo e.l. Dette gjør at videoen som du legger ut med en slik intro virker mye mer proff med en gang..
14 sek fungerer utmerket for meg.... men ikke dra'n lengere enn det!!!
Dette er utrolig bra!!!!! Regner med at det kan bli en kanon konkurranse. Det krever ikke så utrolig mye å lage en snutt på < 10 sek, og da er det perfeksjonering som er tingen...
Dette blir bra, utmerket levert Fpv-Daniel![]()
kan ikke ta på meg all æren.. dette er jo noen templates som jeg redigerer..
men det kreves en del plugins for å få åpnet dette å redigert
men tenkte dette var noe ihvertfallkommer mange andre
gode introer tenker jeg..
Jeg syns vi skal lage noe fra bunn av. Templates blir liksom ikke våres fult ut.