Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 42

Thread: Sprsml og diskusjon angende videokonkurransen

Default Sprsml og diskusjon angende videokonkurransen

I denne trden kan du stille sprsml og diskutere videokonkurransen

Hvor mange ganger kan man sende inn?
    RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

... og burde hete Introkonkurranse?
    RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

Du kan legge inn s mange videoer du vil!!! jo flere du har jo strre er vinnersjansen ogs, s lenge det ikke gr p bekostning av kavliteten du leverer...

Kan godt kalle det for en introkonkurranse, men hele videoen er jo en intro...

Meningen er at den skal kunne brukes p denne mten

du kan godt legge inn vannmerke om at det er du som har laget klippet, vinnerklippet m ogs stilles til rdighet til andre brukere p forumet nr konkurransen er over.

Dette kan jeg godt legg inn som en klausul til konkurransen.

he he...lv og hpe ja

skal se om jeg fr laget noe.. har alt laget en, men ikke brukt den i video enn
    FPV-DANIEL
    ZephyrII - Hexacopter - dragonlink - 2.4 video - Testing 5.8 video
    FPV-DANIEL@youtube

I konkurransen er det kun introen p 3 til 10 sek som skal vre en egen video. Formlet med introen er at de som vil skal kunne legge den til som en intro p sine videoer som skal legges ut p youtube, vimeo e.l. Dette gjr at videoen som du legger ut med en slik intro virker mye mer proff med en gang..

14 sek fungerer utmerket for meg.... men ikke dra'n lengere enn det!!!

Dette er utrolig bra!!!!! Regner med at det kan bli en kanon konkurranse. Det krever ikke s utrolig mye lage en snutt p < 10 sek, og da er det perfeksjonering som er tingen...

Dette blir bra, utmerket levert Fpv-Daniel

kan ikke ta p meg all ren.. dette er jo noen templates som jeg redigerer..
    men det kreves en del plugins for f pnet dette redigert

men tenkte dette var noe ihvertfall kommer mange andre
    gode introer tenker jeg..
    FPV-DANIEL
    ZephyrII - Hexacopter - dragonlink - 2.4 video - Testing 5.8 video
    FPV-DANIEL@youtube

Senior Member Chris Wil's Avatar

Jeg syns vi skal lage noe fra bunn av. Templates blir liksom ikke vres fult ut.