Results 1 to 4 of 4

Thread: Vedlikeholdsoppdatering av fpv.no (vb-cms 411->420)

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Default Vedlikeholdsoppdatering av fpv.no (vb-cms 411->420)

I dag ble forumet oppgradert. Håper de nye funksjonene kommer alle til gode, spesielt auto lagring av tekst.

Liten bug i forumet ser jeg nå som jeg sitter på min iphone og surfer. Logoen helt øverst er borte eller byttet ut med vbulletin.

Blog Entries
    14

Hmm, merkelig. Dette skal jeg ta en titt på så kjapt som mulig. Helt nede til venstre er et lite klikkevindu. Om det står "standard" eller noe annet kan du skifte til fpv.no for å få tilbake de rette fargene og logo. Vbulletin så vel for seg at brukere gjerne ville benytte forskjellige skinns på forumet. Det er vel på tide å slette de andre skinsene for å sørge for at dette ikke skjer igjen.

Blog Entries
    14

Da har jeg slettet alle "styles" (og ikke skins som jeg trodde det het) som ikke er fpv.no stilen. Det eneste som ligger igjen er en mobil skin, men den skal ikke være aktivert. Fint om dere som har hatt dette problemet gjør noen tester og ser om de er mulig å fremprovosere feil skin når siden lastes. Slik jeg ser det skal det ikke være mulig, men man vet aldri med pcer