Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Opplastning av bilder

Default Opplastning av bilder

Har det vært noen endringer med bildeopplasting eller? Får ikke lastet opp bilder jeg vaneligvis har lastet opp uten probleer. Vet flere som har samme problemet??

Thanks

-Kristian-
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster), DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Skywalker X8, TBS Disko/Gemini, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Ja, jeg har fått noen tilbakemeldinger på at dette ikke virker som det skal. Jeg skal ta en titt på det i løpet av dagen, så kommer jeg med en tilbakemelding i denne tråden.

Kjempe greier! Jeg bare lurte på om det var gjort noen endringer kanske.
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster), DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Skywalker X8, TBS Disko/Gemini, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Blog Entries
    14

Det er ikke gjort noen endringer så vidt jeg vet.. Kan du sende meg bildet du ikke får lastet opp på fpvpost@gmail.com, så skal jeg se om det dukker opp noen feilmeldinger hos meg.

Har samme problem med alle bilder. Får melding om at det er ukjent format, har prøvd å endre størrelse, ned til under 100kb, samt prøvd jpg,jpeg,bmp og png.
    www.FPVshop.no - Finwing Penguin FPV - Stryker F27Q (LOS)

Blog Entries
    14

Jeg har kontaktet Vbulletin. Regner med de fikser problemet innen en dag eller to. Jeg kommer tilbake i denne posten når jeg vet noe mer.

Blog Entries
    14

Dere får forsøke igjen nå. Vanligvis får jeg beskjed om hva som ble endret på, men denne gangen fikk jeg bare beskjed om å "test nå", så vanskelig å si hvilke endringer som er gjort. Det ser i alle fall ut til å virke som det skal her hos meg.
    Click image for larger version. 

Name:	2008-Ford-Australia-FPV-F6-02-1600.jpg 
Views:	48 
Size:	82.0 KB 
ID:	5496

Okay så bra. Skal teste senere.

Blog Entries
    14

Da reiser jeg bort for en liten stund, og har ikke mulighet til å gjøre så mange endringer på selve forumet. Jeg håper denne funksjonen virker for alle nå.

Click image for larger version. 

Name:	1986376_700b_v1.jpg 
Views:	58 
Size:	59.3 KB 
ID:	5526