Har det vært noen endringer med bildeopplasting eller? Får ikke lastet opp bilder jeg vaneligvis har lastet opp uten probleer. Vet flere som har samme problemet??
Thanks
-Kristian-
Har det vært noen endringer med bildeopplasting eller? Får ikke lastet opp bilder jeg vaneligvis har lastet opp uten probleer. Vet flere som har samme problemet??
Thanks
-Kristian-
Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69
Ja, jeg har fått noen tilbakemeldinger på at dette ikke virker som det skal. Jeg skal ta en titt på det i løpet av dagen, så kommer jeg med en tilbakemelding i denne tråden.
Kjempe greier! Jeg bare lurte på om det var gjort noen endringer kanske.
Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69
Det er ikke gjort noen endringer så vidt jeg vet.. Kan du sende meg bildet du ikke får lastet opp på fpvpost@gmail.com, så skal jeg se om det dukker opp noen feilmeldinger hos meg.
Har samme problem med alle bilder. Får melding om at det er ukjent format, har prøvd å endre størrelse, ned til under 100kb, samt prøvd jpg,jpeg,bmp og png.
www.FPVshop.no - Finwing Penguin FPV - Stryker F27Q (LOS)
Har samme problem her.
Jeg har kontaktet Vbulletin. Regner med de fikser problemet innen en dag eller to. Jeg kommer tilbake i denne posten når jeg vet noe mer.
Okay så bra. Skal teste senere.