Page 136 of 136 FirstFirst ... 3686126134135136
Results 1,351 to 1,360 of 1360

Thread: Vassa69's Workshop

Quote Originally Posted by Vassa69 View Post

Beerotorn flyger nå bedre en aldri før vertfall. Verre med skilsa. Er ikke lett og henge med kidsa når man bare får flydd et par ganger i månen Blir bare gammeldags krusing når jeg er ute og søndagskjører XD
    Er det bare jeg som sliter eller? XD
    Synes ikke du sliter med noe som helst jeg? Fin flyging, smooth å rent!
    Eneste måten jeg vet å bli bedre på, er å fly mer + være villig til å ta litt sjangser innimellom. Skal en bli skikkelig god i dette, så må de fleste (voksne iaf) fly veldig mye tror jeg.

Jeg merker selv jeg må jobbe mye mere for å bli bedre nå enn da jeg var yngre. Har bikka 40år nå, så er vel ikke annet å forvente
    Så lenge vi har det gøy med det vi gjør, så er det vel ikke så farlig med hvilket nivå det er på tenker jeg..
    Armattan Chameleon , Hyperlite Evo , Fatshark HD3 Laforge , Jeti DS-16
    Min Youtube kanal for FPV freestyle videoer: https://www.youtube.com/channel/UCb7...qsVXdbKa3IVoAA

Første trinn i taranis moddinga. Lakka og festa trimbrytere og menyknapper bedre så ingenting rassler lengere.

Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster)/Taranis, DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5"/Martian 5"i, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Haha, knalltøff!

Senior Member unicus's Avatar

haha du er rå på det her Vassa
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Vanvittig tøft! Har du bare sprayet på lakk og tørket av igjen så og si?
    Hunter 500 med Phantom 2 innmat (naze v2 osv) arris gimbal - Taranis X9D Plus - Fatshark Attitude V2 - Micro Drone 3.0 med DODOcase DJI Mavic Alien 5" - Martian ||

Hehe takk gutter. Hadde meg en hel dagers hos chris i helga. Virkelig misunnelig. Fikk lufta vinga igjen. Gammel Z en gigg rett i bakken da jeg hadde Z3 modellen valgt XD Sånn er det når man er ruseten.
    Skal se om det blir no video av det men opptaket fra gopro 3 en ble fucked paga ubrukelig sd kort :/

Her er noen bilder av CSFPV en :P

Last edited by Vassa69; 01.August 2017 at 23:55.
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster)/Taranis, DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5"/Martian 5"i, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Lækkert! Men ærlig talt, du ska f.. bare være gla du har GoPro du! Har gitt opp håpet på å finne min!
    Hunter 500 med Phantom 2 innmat (naze v2 osv) arris gimbal - Taranis X9D Plus - Fatshark Attitude V2 - Micro Drone 3.0 med DODOcase DJI Mavic Alien 5" - Martian ||

Fan da. Må vel komme å finne den! Skal se om jeg får taik metalditektor

D hadde vært digg! Ser jo d at d e nesten et must å ha med sæ! E i allefall ferdig med å bruke billigstropper fra Banggood! :P

Lavere blir det ikke :P Skru opp lyden.

Tags for this Thread