View Poll Results: Hvilken video mener du at bør vinne filmkonkurransen?

Voters
39. You may not vote on this poll
  • Stonebay production med "Sunny silk fpv.no"

0 0%
  • Dynasti med "SUPERFPVBROS - The Competition"

20 51.28%
  • Onkelaasmund med "Fog and forest"

1 2.56%
  • Andberge med "FPV.no Videokonkurranse"

12 30.77%
  • Vassa69 med "Start of the season"

6 15.38%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Filmkonkurranse!! Finalister er kåret, avstemning fram til søndag kl 2300!!

Thumbs up Filmkonkurranse!! Finalister er kåret, avstemning fram til søndag kl 2300!!

Da er det klart for en ny konkurranse, og denne gangen er det om å lage den beste filmen, med klipp filmet fra et FPV-fartøy. Fokus vil være på flott flyging, men også location, redigering og musikk spiller inn ved kåring av vinneren.

Førsteplassen ble Dynasti med videoen under. Takk til alle bidrag. Info om premie til 1, 2 og 3 plass kommer på PM til vinnerne!

1. plassen

UPDATE4: Det er kommet inn mange flotte og forskjellige bidrag, det er veldig gledelig! Jeg har kåret 5 finalister, og det er nå opptil dere å bestemme 1-3 plassen. Pollen vil stå oppe til ca. kl 2300 på søndag 7. juli.

FINALISTENE:

Stonebay production Sunny silk fpv.no

Dynasti SUPERFPVBROS - The Competition

Onkelaasmund Fog and forest

Andberge FPV.no Videokonkurranse

Vassa69 Start of the season

Lykke til! Jeg anbefaler alle og også se igjennom de andre bidragene som ikke nådde opp til finalister, da det var veldig mye gode videoer!!

UPDATE3: Andberge på forumet sponser 2.plassen med custom-ledninger etter eget ønske for 300,- til 2. plassen
    I tillegg vil 1, 2 og 3 plass alle få en FPV.NO T-skjorte!

UPDATE2: Ny frist 30. Juni. Ingen tema, kun om å lage beste film med fokus på flyging, location, redigering og musikk.

UPDATE1: FPVshop.no sponser vinneren med et gavekort på 500 kroner som kan brukes i deres nettbutikk. Vinneren og eventuelt flere videoer vil også bli lagt ut på startsiden til FPVshop.no etter at konkurransen er avsluttet. (se også konkurranseregler)

Konkurranseregler:
    • Må bruke fpv.no introen (LINK) i starten av videoen
    • Introen til FPVshop.no (LINK) skal være direkte etter FPV.no introen
    • Maks 5 minutt
    • Skal ikke inneholde farlig flyging
    • Klippene som brukes må være fra 2013
    • Bidrag legges som post i denne tråden

Siste frist for bidrag: 30.6.2013

Vinnere kåres av undertegnede (ved mange bidrag vil det bli avstemning)
    1. plass: FPV.NO T-skjorte og 500 kroner gavekort på FPVshop.no
    2. plass: FPV.NO T-skjorte og 300 kroner i custom ledninger fra Andberge
    3. plass: FPV.NO T-skjorte

Diskusjon om konkurransen tas i egen tråd (LINK)
    Last edited by Runar; 08.July 2013 at 17:19.
    --
    Runar

RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

close call at 1:50! Kult!

Fin video, men mangler en intro
    www.FPVshop.no - Finwing Penguin FPV - Stryker F27Q (LOS)

Ok.. Her da..

RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

Hallo, tenkte at jeg skulle prøve meg jeg også. Btw kjente de som vi flydde litt nært.

Ikke vær en LOS'er
    http://www.youtube.com/user/PilotPreben
    Født: 1997 Bosted: Askøy(utenfor bergen)

Her er mitt sitt fårsøk XD Er som vanelig mye flaching som enkelte ikke liker. Anfall fremkallende. Hehe
    Jeg gikk for det opbrinnelige temaet. Er nå en måne igjenn så kanske det blir en til. Om det var låv.
    Må takke daggad for TWM introen, alle som har hjelpet til og ikke minst fålka her på forumet!

Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4 (Booster)/Taranis, DRAGONLINK FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5"/Martian 5"i, Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

vi har mellom 22 til 26 grader med sol hver eneste dag nå siden 17. Mai, og det er så og si nesten heeeeelt vindstille !

Og det flotte er at min nye Dragon Link ikke funker tipper når jeg har fått tak i en ny kommer regnet.

gode videos btw

Må legge inn et bidrag jeg også, siden dette er halve hobbyen Her er fra påska 2013 i Ramfjord utenfor Tromsø. Mari Boine står for musikken hehe
    Last edited by Smile FPV; 10.June 2013 at 17:05.

Her er mitt bidrag.
    ikke veldig typisk fpv film kanskje, men tenkte når jeg først skulle lage en filmsnutt kunne jeg likegodt komme med ett bidrag til konkurransen.
    Mulig jeg lager en mer actionpreget video også.
    Last edited by onkelaasmund; 19.June 2013 at 22:44.