View Poll Results: Hvilken video mener du at br vinne filmkonkurransen?

Voters
39. You may not vote on this poll
  • Stonebay production med "Sunny silk fpv.no"

0 0%
  • Dynasti med "SUPERFPVBROS - The Competition"

20 51.28%
  • Onkelaasmund med "Fog and forest"

1 2.56%
  • Andberge med "FPV.no Videokonkurranse"

12 30.77%
  • Vassa69 med "Start of the season"

6 15.38%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 27

Thread: Filmkonkurranse!! Finalister er kret, avstemning fram til sndag kl 2300!!

1stk Hero 3 Black Edition, 1stk Plush 60A ESC samt en halv tank bensin senere er jeg klar for mitt bidrag!

Nr hovedpcen min har tatt kvelden og redigeringen mtte gjres p en svak gammel laptop var dette litt av en tolmodighetsprve.
    Mesteparten av flyklippene jeg har er stortsett fra testflyving hvor kvaliteten p videoen ikke har vrt tenkt p engang.
    Noe ha p preflightcheck-lista. *Prv f videoen bra.

Oppdatert videobidrag med litt fra i sommer ogs.

Tok litt tid da Laptopen min ikke er kraftig nok til kjre Pr CS6 feilfritt :/
    Men her er i allefall mitt bidrag
    Eflite CarbonZ Cub - FrSky Taranis X9d - 1.2Ghz - 5.8Ghz - ZMR250 m/F4 - Tricopter V4 m/F3FC - Twinstar II m/Storm OSD - FPV49v4 m/ET Vector - MaxiDrone AW m/Tornado OSD - TBS Crossfire - EzUHF - Dominator HD1 - Gopro Hero 6 - Rampiks1 p YouTube

Senior Member

Laget av meg og Maguns. Alt er filmet denne mneden, da vi fant ut at det er filmkonkurranse.
    Ingen stabiliserings effekt er lagt til p filmen.

Alt er filmet med gopro 3 p z2 uten OSD.

Kanskje ivers kjenner igjen flyet opp biln? ;p

Last edited by Dynasti; 28.June 2013 at 23:55.
    super
    FPV BROS

Tillater meg bumpe denne trden s folk f med seg at frste posten er endret til en avstemming. Stem i veg folkens.

Nei andreas, det ser ut for at du m lage kabler til deg selv XD Jeg skal forsten f tegnet skissa p di teskjortene jeg snakket om tidligere. Glmt av det flere ganger n.
    Ftt: 1984. Bor: Troms. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

grattis superFPVbro's
    Eflite CarbonZ Cub - FrSky Taranis X9d - 1.2Ghz - 5.8Ghz - ZMR250 m/F4 - Tricopter V4 m/F3FC - Twinstar II m/Storm OSD - FPV49v4 m/ET Vector - MaxiDrone AW m/Tornado OSD - TBS Crossfire - EzUHF - Dominator HD1 - Gopro Hero 6 - Rampiks1 p YouTube

Senior Member

Takker!
    super
    FPV BROS