Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: S: Ny Ar.Drone 2.0 med 4 batteri, 2 ladere og masse ekstra!

Default S: Ny Ar.Drone 2.0 med 4 batteri, 2 ladere og masse ekstra!

Selger min Parrot Ar Drone 2.0 pga oppgradering til mer avansert quadcopter. Den ble sendt inn til leverandøren på grunn av en feil på "navigation board". Verkstedet sendte meg en helt ny. Selges derfor som ny og ikke brukt.

Selges sammen med følgende ekstrautstyr:
    * 6 (nye) propeller
    * 5 (nye) drev
    * 1 (brukt) Ar drone 2.0 batteri
    * 1 (brukt) Ar drone 1.0 batteri
    * 1 (brukt) uorginalt batteri
    * 1 (brukt) original lader som passer til 1.0 batteri og det uorginale.
    * 1 originalt verktøysett som passer til alt
    * 1 (brukt) motor. (tannhjul litt slitt)

Batteriene passer alle i dronen, men bruker 2 forskjellige ladere. Totalt 4 batterier. Motoren slenger jeg med, den er slitt, men kan brukes.

Ny pris: 4182! (priser hentet fra elefun.no)
    Bud ønskes, Minstepris 3000

Click image for larger version. 

Name:	2013-08-24 12.03.03.jpg 
Views:	45 
Size:	95.1 KB 
ID:	9971
    Click image for larger version. 

Name:	2013-08-24 12.02.22.jpg 
Views:	40 
Size:	95.2 KB 
ID:	9972

Jeg er trolig ikke potensiell kjøper, men kan ikke la være å kommentere med fare for å bli uglesett eller utestengt....

I et halvt års tid jobbet jeg i en lokal rcbutikk som solgte disse for 2500 kroner. Jeg vet at det er utrolig vanskelig å bytte noe som helst på disse og det er derfor ingen verdi i en ekstra motor eller drev eller andre deler. Propeller klarer man å bytte selv med litt god vilje.

Det du har er er en stykk Parrot og en flokk gamle batterier. At den er byttet i en ny er kjøper likegyldig, men jeg skal være hyggelig og tilby deg en tusenlapp for leketøyet.

Jeg kan eventuellt ta denne som delbetaling om du heller vil ha en TRex 450 i koffert.

Quote Originally Posted by Jesperkatt View Post
    Jeg er trolig ikke potensiell kjøper, men kan ikke la være å kommentere med fare for å bli uglesett eller utestengt....

I et halvt års tid jobbet jeg i en lokal rcbutikk som solgte disse for 2500 kroner. Jeg vet at det er utrolig vanskelig å bytte noe som helst på disse og det er derfor ingen verdi i en ekstra motor eller drev eller andre deler. Propeller klarer man å bytte selv med litt god vilje.

Det du har er er en stykk Parrot og en flokk gamle batterier. At den er byttet i en ny er kjøper likegyldig, men jeg skal være hyggelig og tilby deg en tusenlapp for leketøyet.

Jeg kan eventuellt ta denne som delbetaling om du heller vil ha en TRex 450 i koffert.
    Tror nok aldri du har rørt ved denne hvis du sier det er vanskelig å bytte deler. Bytte drev, propeller og motor kunne et barn klart. Motor er enkelt og greit 2 skruer (mener jeg å huske) og plugge ut/ inn en kontakt. Propeller/ drev er bare en låsepin unna utskifting. Takk for bud, men trenger ikke rakke ned på et produkt for å få det billig.

Er også et poeng at det ved en replacement av et produkt skal gis ny garanti. Så hvorfor betyr ikke dette noe for kjøper?

Quote Originally Posted by mortenaue View Post
    Takk for bud, men trenger ikke rakke ned på et produkt for å få det billig.

Er også et poeng at det ved en replacement av et produkt skal gis ny garanti. Så hvorfor betyr ikke dette noe for kjøper?
    Jeg rakker ikke ned på et produkt for å få det billig. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i Parrot sine droner etter å ha lekt med dem siden 1'eren kom på markedet. 2'eren er et hakk bedre enn 1'eren, men det er langt igjen før parroten kommer ut fra leketøyavdelingen.
    Vi hadde også reklamasjoner på det produktet og fikk klar beskjed om ikke å gjøre noe, men returnere den i originalemballasjen. Hvis vår leverandør mente at det var grunn for reklamasjon fikk vi alltid en ny i retur. Det hendte aldri at vi fikk en i retur som var reparert.

Ok... Jeg tilstår at min erfaring med disse er litt over gjennomsnittet og ganske sikkert en del forutinntatt. Jeg vil derfor erklære min forrige post som død og uangripelig og ønsker deg lykke til.

Default au da

Jeg rakker ikke ned på et produkt for å få det billig. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i Parrot sine droner etter å ha lekt med dem siden 1'eren kom på markedet. 2'eren er et hakk bedre enn 1'eren, men det er langt igjen før parroten kommer ut fra leketøyavdelingen.
    Vi hadde også reklamasjoner på det produktet og fikk klar beskjed om ikke å gjøre noe, men returnere den i originalemballasjen. Hvis vår leverandør mente at det var grunn for reklamasjon fikk vi alltid en ny i retur. Det hendte aldri at vi fikk en i retur som var reparert.

Ok... Jeg tilstår at min erfaring med disse er litt over gjennomsnittet og ganske sikkert en del forutinntatt. Jeg vil derfor erklære min forrige post som død og uangripelig og ønsker deg lykke til.
    Ser dette alt for mye i forum, noe prøver og selge noe så er det mange som skal klage på noe, synes det er uheldig for dem som prøver og selge noe. Hvis man ikke skal kjøpe eller lurer på noe om produkter hvorfor gjøre slikt da !!
    Ser du vill legge denne utalesen død men men....
    Om parrpten hører til i lekebutikkene eller i en Rc butikk så ser jeg ikke at det heller har noen med salget.
    Jeg har hatt Parrot 1 og byttet mye deler på den og synes den er veldig lett og skru på siden er det lite deler på hele greia.

Synes selger burde legge ut NY tråd siden denne ble litt feil sporet..

wigit
    Guest

Ja, jøss. La oss for all del ikke la andre komme med innspill og fortelle om egne erfaringer med ting man kanskje lurer på å kjøpe.

Ar.Drone 2.0 er et kjempebra førstekjøp for de som ikke har prøvd dette før. Lett å skifte deler, og masse info og hjelp pga at dette er et populært produkt. Jeg har gått videre og kjøpt meg en Phantom, og kommer sikkert til å kjøpe meg noe enda større etter hvert.

Det finnes negative ting med alle produkter, men at erfarne FPVere ikke ønsker å kjøpe en Ar.Drone overrasker meg overhodet ikke. Men at nybegynnere kan begynne med en Ar.Drone synes jeg lurt, da det alltid blir noen krasj. Kom med erfaringer, men husk at kjøperen jeg søker ikke allerede flyr hexacopters!

Hvis du er ute etter en førstegangskjøper - en som ikke har flydd før - er du trolig i feil forum.

Jeg vil anbefale finn.no eller qxl.no Der finner du folk som ikke har flydd før. Det gjør du ikke her.

Hvis du er ute etter en førstegangskjøper - en som ikke har flydd før - er du trolig i feil forum.

Jeg vil anbefale finn.no eller qxl.no Der finner du folk som ikke har flydd før. Det gjør du ikke her.
    Håpte du hadde meldt deg ut av diskusjonen. Mange her inne tilhører et rc-miljø, og RC miljøet har for tiden stor rekruttering... Enough said?

wigit
    Guest

Quote Originally Posted by mortenaue View Post
    Håpte du hadde meldt deg ut av diskusjonen. Mange her inne tilhører et rc-miljø, og RC miljøet har for tiden stor rekruttering... Enough said?
    Hvordan kan man ta deg alvorlig hvis du har til hensikt å sensurere hvem som kan delta i tråden "din"?