Page 10 of 33 FirstFirst ... 8910111220 ... LastLast
Results 91 to 100 of 325

Thread: FPV i media

Samme her, fluefisker jeg også, derfor er slike filmer ekstra morsom. Tenker å teste spotting på fisk med copteret til sommeren :-)

Hvem snakker vår sak, når politikkerene diskuterer nye lover og regler?

Senior Member unicus's Avatar

Modellflyseksjonen i NLF
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

Ok.
    Var inne på sidene dems å tittet, å fant ikke et ord om multikoptere.
    Tittet også innom forumet dems, å innleggene var fra 2013 og 2014, altså ikke mye av nyere dato, å det meste var skrevet av samme person?
    http://nlf.no/phpBB3/index.php
    Kansje vi skal flytte litt på oss, å innvadere forumet der for å synligjøre oss litt mer?

Senior Member unicus's Avatar

Forumet på modellflynytt.no huser de fleste av dem fra modellflyseksjonen som er aktive på internett, blant annet sjefen sjøl Jon Gunnar Wold.
    Finwing Penguin, MyTwinDream, Minitalon, TekSumo, Skywalker X1 +++

http://www.vestnytt.no/sport/Brukar-...lv-268303.html
    Kjekt å se de positive sidene av hobbyen i media!
    RC utstyr: Frsky Tanaris, Quads: Nano QX FPV, 450 m/NAZA M-LITE, ZMR250 m/NAZE32. Fly: Clouds fly/Axn floater jet, FPV Raptor, Cessna 140 EPP, FT Versa Wing(depron), FT Flyer(depron), F22(depron), FT Mini Speedster(depron) FPV: Fatshark Dom v1, 5,8ghz.

Hehe, rett bortforbi meg det der!

Kanskje man skal melde seg til tjeneste?

Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Hahahaha ... så jævlig vittig. Jeg så jo på måten han korrigerte for drift. Type "av/på" stikkebevegelse at han sannsynligvis ikke hadde peil, da kommer jo selve gullkornet "Can you turn the drone around so the camera is pointing at us" ... hahaha

"That's why you need regulation", veeel, skal man "regulere" seg vekk fra alle dustete ting folk gjør så får man det travelt .... hey, vent nå litt

De stikkebevegelsene la jeg også merke til. Det var virkelig dårlig fløyet! Alle er nybegynnere på et tidspunkt, men på live tv? :P