Page 433 of 434 FirstFirst ... 333383423431432433434 LastLast
Results 4,321 to 4,330 of 4333

Thread: Kom igjen med egne videoer!

Rett sted til rett tid!

RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

Kastet sammen noe høydepunkter fra 2018.

Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Teksumo - Mini drak/vector - Nano Goblin - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

For et år, mange fine turer på den videoen der Lasse. La oss håpe på mange flere i 2019!
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Fikk et oppdrag på Eikedalen for en stund siden
    Eflite Carbon•Z Cub - FrSky Taranis X9d - 1.2Ghz - 5.8Ghz - ZMR250 m/F4 - Tricopter V4 m/F3FC - Twinstar II m/Storm OSD - FPV49v4 m/ET µVector - MaxiDrone AW m/Tornado OSD - TBS Crossfire - EzUHF - Dominator HD1 - Gopro Hero 6 - Rampiks1 på YouTube

RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

Flott video Efti, hva har du filmet med?

Quote Originally Posted by quickcrash View Post
    Flott video Efti, hva har du filmet med?
    Takk. Det er en Mavic 2 Pro

Det er blitt alt for stille her på forumet nå. Er det forsatt noe flyvning rundt om i Norge?
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

De fleste har vel blitt Phantom/Mavic flygere.. Meg inkludert.. hehe
    Med regelverket idag, så er nok folk litt mer varsomme enn før.. Spesielt nå som luftfartstilsynet er på hogget mot ulovlig flyging.

Har masse utstyr som støver ned. Håper det skal snu snart....

Her var det mye flott å se på!
    Jeg er ganske fersk i dette, har vel realistisk sett ikke stort mer enn et par timer FPV flytid. Jeg tenkte for morroskyld å slenge opp en motpol til alle disse vakre bildene dere har delt. Video og lyd er tatt opp live på bakken, med litt støy og forstyrrelser, men slettes ikke ille. Dette er et DJI F330 chassis jeg kjøpte brukt, jeg har bytta FC og tapet fast et 100 kroners ebay-kamera, opptakeren er en 100 kroners sak fra Banggood. Dette var forøvrig første gangen jeg våget å flippe bryteren fra Angle til Air/Acro, det var spennende siden den ene gangen jeg prøvde Horizon tidligere endte opp i... plastsalat... Finnes det hundre slike videoer her fra før (en plass mellom side 20 og side 400) så får dere heller si fra