Page 435 of 435 FirstFirst ... 335385425433434435
Results 4,341 to 4,347 of 4347

Thread: Kom igjen med egne videoer!

Default 2019

EzUHF. 1280MHz RHCP. Planes

Quote Originally Posted by Leo View Post
    Stilig, bra flyving det der Rampiks1, er du så nært som det ser ut til eller er det litt smal linse?
    Takker Jeg bruker standard wide på gopro hero6/7 så det er ikke sååå smal linse
    Eflite Carbon•Z Cub - FrSky Taranis X9d - 1.2Ghz - 5.8Ghz - ZMR250 m/F4 - Tricopter V4 m/F3FC - Twinstar II m/Storm OSD - FPV49v4 m/ET µVector - MaxiDrone AW m/Tornado OSD - TBS Crossfire - EzUHF - Dominator HD1 - Gopro Hero 6 - Rampiks1 på YouTube

Default Nano drak

Lite aktivitet her om dagen, så slenger med en video fra i sommer filmet med runcam 5 på en nano drak boomer. Artig lite stabilt fly som tåler en trøkk og cruiser rundt 90 kmt. Kan virkelig anbefales!!

Radiomaster tx16s - HDO2 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Nanodrak/vector - Mini drak/vector - Nano Goblin - My twin dream/vector - Bix3 - Sonicmodell Binary - Chameleon - Endurance 7"

Tøft, sitter med følelsen av å få gress på skoa her! Bra flydd, jeg har aldri flydd vinge men ser for meg at det der føltes riiimelig trangt

Default One place one pack

Ok, jeg er enda for fersk til å imponere noen men slenger opp et klipp likevel. Jeg har prøvd å få litt "stick time" i sommer, med begrenset hell, men jeg gjore en liten greie jeg har kalt "one place one pack". Vi har vært på bobilturer og noen av plassene vi har vært har jeg flydd et batteri for å se meg om og for å ha et digitalt minne som var litt bedre enn et enkelt bilde.

Her var vi ved Nesjøen (Trøndelag). Filmet med Caddx Turtle som dessverre ikke hadde ND-filter på, men plassen var litt kul da

Kul ide, og ser ut som ett artig sted og fly.
    Bøyde propps eller er turtle følsom for vibrasjoner?
    Radiomaster tx16s - HDO2 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Nanodrak/vector - Mini drak/vector - Nano Goblin - My twin dream/vector - Bix3 - Sonicmodell Binary - Chameleon - Endurance 7"

Jeg tror Turtle er veldig følsom, det hjelper med ND-filter, som jeg dessverre hadde glemt igjen hjemme... Tror hele kameraet er i ferd med å ta kveld, sliter med at det har begynt å kutte filmen.