Får lyst å fly når man ser slikt :P
Får lyst å fly når man ser slikt :P
Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69
Etter utallige forsøk kom jeg med endelig igjennom øverste nivå på den 150 meter lange fiskehjellen.
Har blandt annet mistet en Runcam 2 og en VTX med antenne i forsøkene.
Flyr med en Vertigo fra Crashtesthobby som har tålt utrolig mye juling på dette stuntet.
Dette ikke den originale opplastingen, da jeg først ekporterte video som 480P og da ble kvaliteten på youtube utrolig dårlig med elendig bitrate....
Digg! :P Angrer på at jeg ikke tok den da jeg va der :P Liten quad da så kanske litt lettere :P
Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69
Neste gang du er her så flyr horisontalt pylon race mellom etasjene med quad mens jeg fly foran med en vinge :O
her er en liten snutt. begynner som smått og komme inn i denne hobbyen igjenhttps://www.youtube.com/watch?v=ZE0MEMqNknk
Sweet og ha deg tilbake :P Nice spotter :P
takkerdeilig og fly litt fpv igjen.
Kort video fra Vår Treff 2018 i Valldal. Ikke lagt mye arbeid i redigering men håper det er av interessse.
Alien RR5 -- TBS Discovery Pro -- Armattan Chameleon -- MartianII 5" -- Bixler -- FX-61 Phantom -- Mini Skyhunter -- Mini Talon -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
Piloteen's Byggetråd v2.0
Piloteen's Youtube Kanal
Tøft!
Fjord/vann som ligger blankt er det guffent og beregne høyde om man ikke har referanse til land eller gjenstander syns jeg, men du har vel høyde på OSD eller telemetri antar jeg ;-)