Page 432 of 432 FirstFirst ... 332382422430431432
Results 4,311 to 4,320 of 4320

Thread: Kom igjen med egne videoer!

Nano Talon. Slenger litt med magen og protestererer litt på loddrette stup, men nice FPV platform for en nybegynner:

Last edited by superhauk; 02.September 2018 at 17:33.
    EzUHF. 1280MHz RHCP. Planes

Flott video hauk. Kan du si litt om utstyret du har i den nano talonen? lang flytid?
    Har flydd masse med min micro skyhunter i helga, men opplever mye flutter når farten begynner å øke på
    ( har litt større motor enn "standard" ) Så derfor ser jeg etter et fly i samme størrelse som dette

Dette er ZOHD Nano Talon. Stock ESC/bec røyk på maiden, så den er byttet ut med 30a esc. (overkill). Ellers er flyet umodifisert. Flyr med diversity EzUHF, Simple OSD som viser batteri volt, og en 600mw 1.3GHZ (1280MHz) sender med Singularity RHCP antenne. Begynte så vidt å snø litt i bildet på den fjelltoppen, som var ganske nøyaktig 3.5 km unna. Bruker Fatsharks Dominator V3, med 1.3GHz modul og Singularity antenne. Bruker flyets innebygde stabilizator bare ved launch. En populær mod til dette flyet er å ta ut dihedral i vingene og få dem til å peke flatt ut. Flyet tracker da bedre og en blir kvitt vugging, men øker risiko for stall og spin.

Forer Runcam Split Mini og VTX med dobbelfiltrert strøm fra samme batteri som motor. Nedregulert til 5v med egen dedikert bec.

På denne turen fløy jeg med et 1300mah 4s batteri og var i luften nesten 18 min. Men akkurat denne turen dro jeg muligens litt langt og er usikker på om batteriet er til å stole på lengre. Var nedi 14.5v under load. Uten stigningen til fjelltoppen tipper jeg det er mulig å holde seg 20 min+ i luften på 1300mah. Vet folk holder seg i luften til nærmest evig tid med dette flyet og Li-Ion batterier

ZOHD Nano Talon har en tendens til å gynge og liker å flate ut om farten blir høy, så ZOHD Orbit eller ZOHD Dart kan sikkert være vel så gode alternativer. Billige og svært praktiske modeller. Selges på eBay og Bangood etc

Click image for larger version. 

Name:	NanoTalon.jpg 
Views:	15 
Size:	99.3 KB 
ID:	19914
    Last edited by superhauk; 03.September 2018 at 17:30. Reason: Typos
    EzUHF. 1280MHz RHCP. Planes

Tusen takk for flott og utfyllende svar

Taranis plus - Dominator V3 - Strix Goblin - Arwing - Teksumo - Mini drak - WingWing - FX79 - Mini Talon/vector - Bix3 - Chameleon - DH210

Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Det her ser helt magisk ut!!