Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Ebay tilstander p kjp og salg

Default Ebay tilstander p kjp og salg

Enig med siste avsnitt Stein. Men litt uenig i at det at siste sekund fr budfrist er ok. Hva om du fikk et nytt bud kl 20:01 i stedet for 20:37 slik du fikk? Den som ledet budet 19:59 br jo f tid p seg til legge inn nytt bud? Siden det var 37 min etter at budet var gitt s var jo det ok si at budrutene var over i den situasjonen. For all del. Men det m vre lov f litt tid til registrere budet og f lagt inn ett nytt bud. I vrste fall kan vi risikere at flere velger bare legge inn bud p klokkeslettet slik at ikke andre rekker by over.

Men som flere har nevnt. Dette blir flisespikkeri egentlig, og sund fornuft br gjres gjeldende ogs. i dette tilfellet var det jo bare selger som tapte p det, ettersom kjperne ordnet opp seg i mellom slik jeg forsto det?
    RC utstyr: Frsky Tanaris, Quads: Nano QX FPV, 450 m/NAZA M-LITE, ZMR250 m/NAZE32. Fly: Clouds fly/Axn floater jet, FPV Raptor, Cessna 140 EPP, FT Versa Wing(depron), FT Flyer(depron), F22(depron), FT Mini Speedster(depron) FPV: Fatshark Dom v1, 5,8ghz.

Denne saken lste seg nok greit. Men selvsagt - irriterende. Jeg foreslo flytt den fram fordi trden var dd, og s ender det med et bud fordi stein satt til et klokkeslett hvor jeg var utilgjengelig. S mitt eget forslag backfired. Shit happens.
    Uansett, jeg syns faktisk man burde gjre som resten av verdens online auksjoner med 5 min budforlenging (skrevet i reglene). Men dette hadde uansett ikke gjort utslag her, men jeg syns det er for teit at stein ikke skal f det jeg var villig til gi for hexen i dette tilfellet.

For det er ingen tvil om at han ville ftt flere hundre kroner mer for den.
    Tarot FY680Pro hex --- TBS Discovery FPV m/frontgimbal --- Tarot 1050 endurance quad --- Q450 quad --- StickQuad 235 --- Hubsan X4
    (x) F550 hex, (x) Armattan CNC258, (x) TBS Discovery FPV quad, (x) X525 APM 2.5 quad

Senior Member Mrimstad's Avatar

Skal du sette ting til salgs med "budrunde" m du faktisk som selger ogs akseptere at du kan g glipp av noen kroner.
    Du m snn egentlig ingenting, er enda ikke knyttet noe lovverk opp mot kjp og salg her s vidt jeg kan se.
    Men sunn fornuft og rlighet varer lengst i sm knyttede samfunn.

Kjipt tape uansett hvem side man er p kjper som selger. Men snn er det noen ganger, og noen ganger gr man i +