Results 1 to 6 of 6

Thread: Flytte p innlegg i en trd? - byggelogg uten kommentarer inni byggingen.

Senior Member

Default Flytte p innlegg i en trd? - byggelogg uten kommentarer inni byggingen.

Heisann!

Det er kjekt med tilbakemelding p det man driver med, men det vil bli mye mer struktur i trden med de frste innleggene om bygging, og eventuelle kommentarer og diskusjoner etterp.

Jeg lurer p om jeg kanskje burde skrevet byggetrden "FpvCat - Byggelogg" litt smartere og reservert innlegg i starten...

Lurte derfor p om det var mulig flytte innlegg mellom byggingen bakover. Og legge inn noen "reserverte" innlegg (trenger 3 til) under bygge-innleggene mine.

Hadde dette vrt mulig f til?
    bygge selv!

Bruk blogg-funksjonen, tenker jeg Dette er jo tross alt et diskusjonsforum. Men er spent p se hva slags lsninger som blir foresltt uansett.

Senior Member

Liker ikke blogg-funksjonen. Frre som leser bloggene -.-
    bygge selv!

Enig der. Liker veldig godt byggelogger p forum. Er s og si aldri inne p blogger.
    Et alternativ kan vre copy-paste inn i en ny trd, og lse den du har opprettet. I den nye trden legger du inn et par tre reply til deg selv med *reservert*
    Da fr du en ny og ryddig trd til katten din.
    RC utstyr: Frsky Tanaris, Quads: Nano QX FPV, 450 m/NAZA M-LITE, ZMR250 m/NAZE32. Fly: Clouds fly/Axn floater jet, FPV Raptor, Cessna 140 EPP, FT Versa Wing(depron), FT Flyer(depron), F22(depron), FT Mini Speedster(depron) FPV: Fatshark Dom v1, 5,8ghz.

Senior Member

Har ordnet p det n. Klippet og limte postene inn i post 1 i trden.. Tungvindt, men brukbart.

Finnes det grense p maks innhold i en post?
    bygge selv!

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Ja, det finnes en maksgrense, men s lenge du ikke nr denne grensen, s kan vi late som at det ikke er en grense der

Ang. klippe og lime fra andre poster s er ikke det s vanskelig om man sitter p en PC. Jeg bruker gjerne notepad i windows som mellomlagring. Nr man skal kopiere en post, velger man "Edit Post", og "Switch Editor to Source Mode". Flere poster ligges sammen i notepad og kopieres til ny post. Man kan s klart kopiere rett inn i en ny post, men for ikke ende opp med timeout eller andre internett-relaterte feilmeldinger s er det greit lagre innlegget i klartekst p maskinen fr alt flyttes over til nettet igjen. Mange mter gjre det p, dette er slik jeg gjr det