Results 1 to 8 of 8

Thread: Bildene forsvant når jeg postet innlegget.

Senior Member

Default Bildene forsvant når jeg postet innlegget.

Tjohei. Byggeloggen min er ikke alltid like grei.
    Alle bildene ble borte da jeg postet, og jeg ble lei meg.

Noe admin kan fikse på? Så jeg slipper å legge inn alle bildene på nytt og plassere dem der de lå?
    bygge selv!

Ove
    Guest

Admin er her inne en gang eller to pr år, så lite hjelp å få der tror jeg.

Senior Member

Oh. Det er jo litt dumt da...
    bygge selv!

Det er vel for at alle kjefter på de når de er her... .. Har sotte noen timer med min egne logger XD Om ille admin kan fikse så får du såve på den og komme sterkere tilbake
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Om bilde er er lastet opp her på forumet, så mener jeg de kan hentes opp igjen under advanced. Er på mobil nå så får ikke sjekket.
    RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse

Senior Member

Jeg fikset det.. Lastet opp bildene og la dem inn i posten i riktig rekkefølge på nytt. Tok litt tid med 32 bilder... men ble da ferdig.

Btw.
    Er det noe system på hvilken rekkefølge bildene kommer inn i innlegget når jeg laster opp mange bilder samtidig? - Virker som om de kommer inn i hultet til bulter. Selv om jeg skulle endre navn på dem (med tall) ...
    bygge selv!

Jeg var innom en bygge logg fra i fjor. Der var alle bildene borte plutselig?????????????????????
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Itek, bildene dine, er de hostet her eller hos en ekstern leverandør? Om de er hostet her så kan du klikke "Go Advanced" og velge "Attachments". Da får du opp et vindu med alle opplastingene dine. så er det bare å bruke drag and drop og klikke innsert inline.

Ja, jeg er her ikke så ofte, men alle poster som postes i tilbakemeldinger blir lest. Disse får jeg mail om og om jeg har mulighet til å hjelpe, så gjør jeg det. Nå var jeg litt sent ute denne gangen, men mulig andre lurer på det samme, så da poster jeg dette innlegge uansett.

Gamle bilder

Click image for larger version. 

Name:	io4inKNVgtWxK.jpg 
Views:	21 
Size:	102.3 KB 
ID:	15189

Click image for larger version. 

Name:	i snøen.jpg 
Views:	20 
Size:	13.1 KB 
ID:	15188