Page 17 of 17 FirstFirst ... 7151617
Results 161 to 167 of 167

Thread: Trident's fly/multikopter hangar

Kan nok sikkert flashes til BlHeli

Det er en stund siden jeg har vært inne i Taranis så har jo glemt helt hvordan dette fungerte. Jeg har bygget denne ferdig samt plassert Motor 1 på ch1 og Motor 2 på ch2.

Planen er at jeg throttle er på vanlige plassen altså opp og ned på venstre joystick(THR) samt at jeg da skal svinge med bruk av høyre og venstre på høyrejoystick (AIL)
    Hvordan skal da Input og Mixer siden være oppsatt på Taranis, noen som klarer forklarte en bortkommen sjel.
    By: Hammerfest FLY: Trident's HANGAR | Buffalo FX-79 | Zephyr 2 og MFD-MyTwinDream YouTube: TridentMr | 3D printer på bestilling, send PM. |

Quote Originally Posted by Trident View Post
    Det er en stund siden jeg har vært inne i Taranis så har jo glemt helt hvordan dette fungerte. Jeg har bygget denne ferdig samt plassert Motor 1 på ch1 og Motor 2 på ch2.

Planen er at jeg throttle er på vanlige plassen altså opp og ned på venstre joystick(THR) samt at jeg da skal svinge med bruk av høyre og venstre på høyrejoystick (AIL)
    Hvordan skal da Input og Mixer siden være oppsatt på Taranis, noen som klarer forklarte en bortkommen sjel.
    Glem det, brukte sindrej sin oppskrift så ordna det seg
    Last edited by Trident; 26.August 2017 at 09:02. Reason: Skriveleif
    By: Hammerfest FLY: Trident's HANGAR | Buffalo FX-79 | Zephyr 2 og MFD-MyTwinDream YouTube: TridentMr | 3D printer på bestilling, send PM. |

Default RC TANK 3D Printed

Noen bilder av beltebilen:

Jeg har i ettertid av bildene limt 4mm gummi rør/slange inn i sporene i beltene for bedre gripp da denne plastikken var noe sykt glatt mot de fleste overflatene.

Og her er et bilde før man startet monteringen:
    De grå delene på bildet ble spraylakka svart da jeg ikke ønsket så mange farger

Last edited by Trident; 26.August 2017 at 09:07.

Steike for et bygg Ser ut som du har stålkontroll på den printeren din, kudos!

Takker, idag er det jomfrutur ute i oppkjørselen / gata. Skal prøve å huske på å filme litt.

Det virker som alt funker som det skal, beltene går rundt som dem skal men jeg synes det er litt mye motstand men håper det løsner litt til når man får kjørt den inn. Kanskje man også får prøve å smøre den inn diverse plasser med litt olje.
    Alt er jo 3d printa, selv alle tannhjulene/gearene så dem trenger vel bare litt innkjøring.

Tøff den der
    Føtt: 1984. Bor: Tromsø. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69