Results 1 to 10 of 10

Thread: Tapatalk

Senior Member

Default Tapatalk

Hei
    Har litt problemer med Tapatalk på forumet. Tapatalk husker ikke innloggingen min så jeg må ofte logge inn på nytt. Har ikke problemer på andre forum. Noen som vet hva som er galt?

Jeg har ikke samme problemet. Bruker tapatalk på både iPhone og iPad. Har vært innlogget i flere måneder uten problemer!
    RC utstyr: Frsky Tanaris, Quads: Nano QX FPV, 450 m/NAZA M-LITE, ZMR250 m/NAZE32. Fly: Clouds fly/Axn floater jet, FPV Raptor, Cessna 140 EPP, FT Versa Wing(depron), FT Flyer(depron), F22(depron), FT Mini Speedster(depron) FPV: Fatshark Dom v1, 5,8ghz.

Senior Member

Samme problem hos meg.
    Bruker android.

Jeg avskyr tapatalk og kommer aldri til å installere det. Ingen problem her hos meg

Senior Member

Har bare merket det på Android telefon. Virker som det er ok på ipad.
    Syns forresten Tapatalk var bedre før de måtte lage det så flott å fancy...... Før var det enkelt å greit, nå er det fancy og rotete

Sent from my iPad using Tapatalk

Senior Member stein's Avatar

Jeg kjører fullversjon av forumet på min Sony Experia. Funker helt strålende. Er det noen grunn til å bruke tapatalk egentlig?
    https://www.facebook.com/Lillehammerfoto
    480 quad med GoPro, 2 x Tarot T960 med Nex, alle med Wookong.
    Født en gang midt i forrige århundre, 1954.

Quote Originally Posted by stein View Post
    Jeg kjører fullversjon av forumet på min Sony Experia. Funker helt strålende. Er det noen grunn til å bruke tapatalk egentlig?
    Overhode ikke. Eneste grunnen jeg kan komme på er for å slippe det evinnelige maset om tappatalk som enkelte forum har når man prøver å logge på forumet i fra en mobil.

Tapatalk er helt genialt brukt det i flere år,
    Fpv : tricopter og Z2
    Født 1979

Har også hatt problem med at Tapatalk blir logget ut ofte på Fpv.no sitt forum, aldri på noen andre forum.
    Men denne feilen kommer og går og varer noen dager når den er igang.

Er på iPhone og iPad.
    By: Hammerfest FLY: Trident's HANGAR | Buffalo FX-79 | Zephyr 2 og MFD-MyTwinDream YouTube: TridentMr | 3D printer på bestilling, send PM. |

Senior Member

Tapatalk er sjefs når det funker men syns det har fungert dårlig i det siste. Men kan virke som det er Androidversjonen som er værst. Sliter også med Timeline på android. Funker fint på ipad men kommer bare opp No Topic på android.......

Sent from my iPad using Tapatalk