Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 32 of 32

Thread: Ønske om endring i regler for Bruktbørs

Quote Originally Posted by stein View Post
    Trådene bør sperres etterat det er gjort et salg. Det er ikke så fristende å selge (etter beste evne) når det kan bli det side opp og side ned med diskusjoner etterpå.
    Ja, det kan trådstarter velge å gjøre selv. Så den delen har vi løsning på.

Tingen med sunn fornuft og alt det der er tydeligvis et større problem. Hadde absolutt alle hatt det, hadde jeg ikke startet denne tråden...
    Problemet er at DET BLIR diskusjoner og fjas rundt slikt, og noen diskuterer og krangler mer enn andre. Som regel går det helt fint, og jeg skulle bare ønske at det ikke var noe vits i å diskutere - at reglene var klare.
    Men hvis jeg er den eneste som ønsker det, så er jo saken grei. Jeg bøyer meg naturligvis for flertallet
    Tarot FY680Pro hex --- TBS Discovery FPV m/frontgimbal --- Tarot 1050 endurance quad --- Q450 quad --- StickQuad 235 --- Hubsan X4
    (x) F550 hex, (x) Armattan CNC258, (x) TBS Discovery FPV quad, (x) X525 APM 2.5 quad

Jeg mener du tar den mest kraglevorne krabaten på forumet her (får ha en avstemming) og utroper han til diktator over bruktbørsen