Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Thread: Behov for egen fixed wing kategori?

Støtter forslaget Driver mest med fly selv og hadde hjulpet masse med en egen kategori for fixed wing.
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetråd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Senior Member

Jeg valgte 1 fly til fpv framfor multirotor. Et eget fixed wing - kategeori ville gjort seg.
    bygge selv!

Kun fly her og, så støtter forslaget om fixed wing-kategori

Støtter forslaget :-)
    Taranis frSky __ ET-EagleEyes 5,8+1,3Ghz
    ZMR 250_Naze32 __ Mini-TALON -Pixhawk-fpv-light __ 1969mod.

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Ok, vi kan prøve med en egen kategori. Jeg er egentlig imot å dele opp forumet for mye, men om dere virkelig vil ha en egen kategori så kan vi prøve det. så: hva skal vi kalle denne kategorien?

Fixed Wing generelt? eller fly generelt?
    Er igrunn mot å dele opp for mye jeg også, men jeg tror at akkurat en fixed Wing kan være fornuftig. Så deler en litt opp mellom generell fpv, fixed Wing og multirotor.
    RC utstyr: Frsky Tanaris, Quads: Nano QX FPV, 450 m/NAZA M-LITE, ZMR250 m/NAZE32. Fly: Clouds fly/Axn floater jet, FPV Raptor, Cessna 140 EPP, FT Versa Wing(depron), FT Flyer(depron), F22(depron), FT Mini Speedster(depron) FPV: Fatshark Dom v1, 5,8ghz.

Dette kan nok hjelpe mange, spes om du ikke er innpå så ofte. Jeg er innom ca hver dag så jeg bruker konsekvent "unread posts" og scroller gjennom alt. Om det er lenge siden jeg har vært inne sjekker jeg de to første sidene, om det er noe intr som er gamlere spretter de i de aller fleste tilfellene til topps igjen på ett eller annet tidspunkt

Hva synes folk om dette nå 4 år senere? Selv har jeg for lengst sluttet å besøke dette forumet da det jeg finner interessant drukner i stoff om "droner".
    EzUHF. 1280MHz RHCP. Planes

Det ble tidligere nedstemt mener jeg da det ville bli for mange undergrupper.
    RPAS approved pilot .TBS Discovery m/Naza GPS. TBS Discovery DJI WOOKONG. Twinstar II ET Vector
    Bixler v1 FY31AP Autopilot AP117 OSD. Bixler2 med RVODS5.1 Myflydream Tracker. Zephyr II FY21AP Rangelink. + Finwing Penguin.Tarot FY680 Zenmuse