Results 1 to 6 of 6

Thread: Kopi av alle sendte meldinger i min egen innboks?

Senior Member

Default Kopi av alle sendte meldinger i min egen innboks?

Hva har jeg klikket på? :P

Sikkert noe, men jeg får ihvertfall kopi av mine egne meldinger i innboksen min... ganske irriterende egentlig... Og siden det ikke er noe krig og fred og sånt rundt om i verden så må man jo klage på noe :P
    Maciv Pro- Fx210 - Krieger - Mini talon - Bixler 2 - X antall vinger - Pixhawk - APMxmange - Naza V2 - Naze32 - KK2.0 - Taranis - Fatshark Dom V3

Helt luggumt klagegrunnlag i min bok, ser frustrasjonen!
    Håper for Fuglenes skyld at det ordner seg. =D
    84' mod - BO Mini H m/5G8 - Blade Nano QX - AXN - UMX Carbon Cub - Stryker 280 - FX-61 Phantom - Fiesta MK2 Festival II (mørkeblå)

Senior Member

Har du også dette problemet Kai?
    Maciv Pro- Fx210 - Krieger - Mini talon - Bixler 2 - X antall vinger - Pixhawk - APMxmange - Naza V2 - Naze32 - KK2.0 - Taranis - Fatshark Dom V3

Senior Member

Skulle vi fått flydd litt 250 en dag forresten?.. lenge siden nå :-)
    Er du noe denne veien om dagene?

Er bortreist tom. søndag, men etter det er jeg keen på å ta turen og få flydd litt. =)

-Har funnet resten av hjulcowling og understellsdeler du trenger for å bygge retracts på Spitfiren også, så tar det med i samme slengen. =)
    84' mod - BO Mini H m/5G8 - Blade Nano QX - AXN - UMX Carbon Cub - Stryker 280 - FX-61 Phantom - Fiesta MK2 Festival II (mørkeblå)

Administrator capy's Avatar
    Blog Entries
    14

Fant dere ut av dette problemet? et par ganger i året ender jeg opp med å motta en melding som ikke skulle være til meg. Det som da har skjedd, er at avsender ikke skriver navn på mottaker.