Hva har jeg klikket på? :P
Sikkert noe, men jeg får ihvertfall kopi av mine egne meldinger i innboksen min... ganske irriterende egentlig... Og siden det ikke er noe krig og fred og sånt rundt om i verden så må man jo klage på noe :P![]()
Hva har jeg klikket på? :P
Sikkert noe, men jeg får ihvertfall kopi av mine egne meldinger i innboksen min... ganske irriterende egentlig... Og siden det ikke er noe krig og fred og sånt rundt om i verden så må man jo klage på noe :P![]()
Maciv Pro- Fx210 - Krieger - Mini talon - Bixler 2 - X antall vinger - Pixhawk - APMxmange - Naza V2 - Naze32 - KK2.0 - Taranis - Fatshark Dom V3
Helt luggumt klagegrunnlag i min bok, ser frustrasjonen!
Håper for Fuglenes skyld at det ordner seg. =D
84' mod - BO Mini H m/5G8 - Blade Nano QX - AXN - UMX Carbon Cub - Stryker 280 - FX-61 Phantom - Fiesta MK2 Festival II (mørkeblå)
Har du også dette problemet Kai?
Maciv Pro- Fx210 - Krieger - Mini talon - Bixler 2 - X antall vinger - Pixhawk - APMxmange - Naza V2 - Naze32 - KK2.0 - Taranis - Fatshark Dom V3
Skulle vi fått flydd litt 250 en dag forresten?.. lenge siden nå :-)
Er du noe denne veien om dagene?
Er bortreist tom. søndag, men etter det er jeg keen på å ta turen og få flydd litt. =)
-Har funnet resten av hjulcowling og understellsdeler du trenger for å bygge retracts på Spitfiren også, så tar det med i samme slengen. =)
84' mod - BO Mini H m/5G8 - Blade Nano QX - AXN - UMX Carbon Cub - Stryker 280 - FX-61 Phantom - Fiesta MK2 Festival II (mørkeblå)
Fant dere ut av dette problemet? et par ganger i året ender jeg opp med å motta en melding som ikke skulle være til meg. Det som da har skjedd, er at avsender ikke skriver navn på mottaker.