Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 160

Thread: FPV.NO - treff p Gjvik 23 - 25 september (2016) - pmelding p PM

Default FPV.NO - treff p Gjvik 23 - 25 september (2016) - pmelding p PM

Pmelding til treff nummer to er i gang!
    - Vi gjentar suksessen fra frste treff, og samles n enda en gang.

Sponset av:

Click image for larger version. 

Name:	logo.jpg 
Views:	28 
Size:	5.0 KB 
ID:	18479 - www.rc-batteri.no

Click image for larger version. 

Name:	logodh.jpg 
Views:	25 
Size:	10.7 KB 
ID:	18509 - www.dronehandelen.no

Sted: Gjvik.

http://www.stokkenedre.no/no/forsiden/

De disponerer jorder, og vi har ftt tillatelse til ta i bruk disse.
    Det vil bli lagt opp til ulike fellesaktiviteter, og kanskje ogs noen uformelle konkurranser.
    Vi har masse plass boltre oss p, og hvis vret mot formodning skulle vre drlig, er det ogs et parkeringshus ikke langt fra overnattingsstedet der de som vil kan prve seg.

Priser:

Pris per person i enkeltrom er kr. 700 , i dobbeltrom er kr. 425 (kr. 850 for rommet).

Jeg har gtt ned noe i pris siden dere har bodd her tidligere, og det ser ut til bli mange av dere.
    Dato:

23 - 25 september

Deltakere:

NB: Denne gangen m vi ordne frokost selv, s her kjper vi bare inn individuelt!
    Vi fr ta i bruk kjkken i hovedhuset.

1. Cas - dobbeltrom med Mish - Forsethrommet
    2. Sindre - enkeltrom - Rom p stabburet
    3. Folk fra gruppen til Sindre: 1 enkeltrom og 2 dobbeltrom - 1 rom p stabburet, Grnnkammerset (2 senger) og Blkammerset (2 senger)
    4. Lasse - enkeltrom - Rom p stabburet
    5. Piloteen - seng fra 23-24 Hytte uten innlagt vann (siden bare en natt) - bruke toalett i hovedhuset
    6. Austadt - 23-25 (muligens to stykker) - Brckerrommet (dobbeltseng, gi beskjed om det bare blir deg)
    7. Ponduspoh - enkeltrom - Pikeverelset
    8. Mish - dobbeltrom med Cas
    9. Hanschr - dobbeltrom med Unicus - Hytte uten innlagt vann
    10. Walter - ikke soveplass

LEDIG PLASS: 1 HYTTE (INNLAGT STRM, IKKE VANN)

Jeg nsker PM fra alle som n nsker reservere rom, og her er det alts frstemann til mlla. I tillegg skal det vre sagt at man ved reservere delegger muligheten for at andre kan ta rommet (fr man eventuelt av-reserverer), og at dette er srdeles ukult. nsker derfor at reservasjoner kommer etter at man har avklart om man faktisk kommer eller ei. De som ikke fr rom p overnattingsstedet kan velge ta inn p hotellet i Gjvik sentrum (maks 10 minutter unna med bil).
    Lasse og Sindre har vrt tilstede og hjulpet under planlegging, og de har allerede reservert seg. Sindre har naturlig nok ogs reservert for sin klubb. Det er fortsatt ledige hytter (muligens uten vann, venter p beskjed fra eier) ca. 200 meter fra der vi andre bor, ca. 5 meter unna der vi fly sist, s gi beskjed s fort dere vet dere kommer.

Jeg driver fortsatt og avklarer det totale antallet soveplasser vi har, og jeg vil gjre det jeg kan for at alle kan sove p stedet.

Denne trden reserveres til oppdateringer fra min side, eller sprsml og planlegging av selve arrangementet.

Pm funka ikke n... Jeg vil bli med! Har kanske en kompis ogs! Fonner ut det asap

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Den er god, noterer i frsteposten.

Rasmus fra www.rc-batteri.no sponser oss med to stykk valgfrie Dinogy-batterier! Sprs om ikke dette gr til frstemann i race-eventet!

Masse takk for nok en sponsing, helt supert!

Minim, du har med stille med campingvogna di

Quote Originally Posted by sindrej View Post
    Minim, du har med stille med campingvogna di
    selvflgelig mtte det vre den helga. dagfin lyngb billetter til fredags kvelden i Bergen og lrdag-sndag er det hst tur med jobben til ulsteinvik ^^ Kunne ikke funnet en mer travel helg Men dere fr ha det gy dere som reiser!

Supert Lars! Jeg kommer, men trenger ikke noe sted sove!

Minim, det var innmari typisk! Hper vi ser deg p treff nummer tre - det blir nok ikke s lenge til, skal du se!

Flott at du tar turen Walter, var synd du ikke fikk mer flytid sammen med oss sist. N har du mulighet til ta igjen det tapte.

Dette treffet vil forresten bre preg av mer struktur ift. aktiviteter. Hper alle er enig i det, og ikke fler dette er undvendig og kanskje litt diktatorisk. Min intensjon er ganske enkelt gjre det litt mer oversiktlig for alle hva slags frekvenser som vil vre i bruk til ulike tider, og gjerne ogs at vi kan gjre ting som skaper underholdning for de som m vente p tur.

De eneste aktivitetene jeg har tenkt p s langt er quad-racing og vinge / fly-racing.
    Hper dere har forslag til aktiviteter som kanskje er litt mer morsomme og userise.

Det er lurt at det blir holdt orden p frekvenser og slikt. Alle burde skaffe seg en 200 mw vtx innen treffet er!

Ja, vi m ta X1 fly racing ogs!!

X1 race er jeg med p! F tak i slike papirbnd, og henge de etter et fly. For s og prve og kappe de av. Sett det fler ganger p flitetest
    Radiomaster tx16s - HDO2 - Strix Goblin/vector - Ritewing Mini-z - Nanodrak/vector - Mini drak/vector - Nano Goblin - My twin dream/vector - Bix3 - Sonicmodell Binary - Chameleon - Endurance 7"

Quote Originally Posted by minim View Post
    selvflgelig mtte det vre den helga. dagfin lyngb billetter til fredags kvelden i Bergen og lrdag-sndag er det hst tur med jobben til ulsteinvik ^^ Kunne ikke funnet en mer travel helg Men dere fr ha det gy dere som reiser!
    Synd for Dagfinn og jobben din, regner med du prioriterer rett