Results 1 to 10 of 10

Thread: Flygetur i finvret i troms :D

Default Flygetur i finvret i troms :D

Tenker og dra og fly n oppe med grustaket p stakkevollan.
    Er noen med dit eller andreplasser?

Tar med meg trivopteret og teck sumoen.

-Kristian-
    Ftt: 1984. Bor: Troms. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

ikke glemm kamera :-)

Hehe. Flyr aldri uten
    Ftt: 1984. Bor: Troms. RC utstyr: 9c super, Frsky 2.4, Taranis, XFIRE FPV utstyr: Fatshark Domi HD 5.8ghz og BEVRC/Lawmate 1.3ghz. FPV(Modeller): Alien 5",ARMATAN, STINGY, MARTIAN 3 Zephyr II/III Skipper Youtube: Vazza69

kan vi legge ut videoer og bilder her ogs? Jeg jrde
    Glmte delflgelig noe! Hadde ikke med strmkabeln til sendern p trien og glmte minnekortet til key cameraet :/ S dro to turer men neste tur oppdaget jeg at jeg hadde samme side borels p key camen s fikk ikke festet den p sumoen. Men jeg kan fortelle at den fly utrulig bra. Fikk leket meg gtt langs kantene og srfet ned skrningene slik BTS er s gla i :P
    Neste tur er keyen p bare den funker da :/

LOS tri.

vde litt p og filme ting. Tror jeg m justere litt p gainen.
    Bilder.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	P1050880.jpg 
Views:	25 
Size:	99.9 KB 
ID:	3664   Click image for larger version. 

Name:	P1050879.jpg 
Views:	35 
Size:	99.6 KB 
ID:	3665   Click image for larger version. 

Name:	P1050877.jpg 
Views:	25 
Size:	92.8 KB 
ID:	3666   Click image for larger version. 

Name:	P1050876.jpg 
Views:	24 
Size:	94.8 KB 
ID:	3667   Click image for larger version. 

Name:	P1050878.jpg 
Views:	21 
Size:	102.1 KB 
ID:	3668  

Click image for larger version. 

Name:	fg.jpg 
Views:	20 
Size:	102.5 KB 
ID:	3669   Click image for larger version. 

Name:	Untitled-1.jpg 
Views:	20 
Size:	102.7 KB 
ID:	3670  
    Last edited by Vassa69; 01.April 2012 at 23:31.

Senior Member RemiWM's Avatar

Kult!
    Er det ikke typisk at man glemmer noe nr man skal ut?
    Derfor er vi som regel to eller flere som flyr sammen, s hvis noen har glemt noe, har stort sett den andre tatt med.

Eller...

Det er jo alltid Marius som glemmer noe nr vi flyr. Hehe

Senior Member JarandLT's Avatar

Sg ut som du hadde en fin tur ja
    Hadde det ikke vrt for at jeg bodde 1200 km unna, hadde jeg gjerne vrt med deg p en flytur
    Fdt: 1994. Bor: Hordaland. Farty: Zephyr 2, finwing penguin, t-copter.
    Radio:futaba 9C - dragonlink, mfd, 2,4 GHz 12 turn helix.

Quote Originally Posted by RemiWM View Post
    Kult!
    Er det ikke typisk at man glemmer noe nr man skal ut?
    Derfor er vi som regel to eller flere som flyr sammen, s hvis noen har glemt noe, har stort sett den andre tatt med.

Eller...

Det er jo alltid Marius som glemmer noe nr vi flyr. Hehe
    Hehe ja det er helt vanlig! Ogs tenker man vr gang: N m jeg huske alt den trenger jeg vel ikke XD
    Ja fint nr man er to. Men jeg har ingen her som hiver seg med p flekken :/ Har faktsik ingen kompisser her som flyr fpv. Har en som skal bynne men han bor mange mil unna ellers s er det bar kjente gjennom forumet da men di er opptatt og jeg er ikke typen som maser p andre.

Hehe lite forberett han marius XD

Senior Member RemiWM's Avatar

Quote Originally Posted by JarandLT View Post
    Hadde det ikke vrt for at jeg bodde 1200 km unna, hadde jeg gjerne vrt med deg p en flytur
    Tja, 1200km gr vel an fly fpv om man bruker en hel*etes stor yagi p uhf og verdens strste helical p videoRX...
    Med litt nordavind bruker du vel litt over 12 timer opp? Hehe

Quote Originally Posted by JarandLT View Post
    Jah det var kos. Tok en kort tur for og f det me p camen. Drit at ikke jeg fikk film fra vingen. Fly s supert bra med 2.1 linsa Fly vel en 14 min kanske p en 1300 pakke :P
    Trenger ikke mer en d!

Hehe. Jah suger det ass! Men er jo litt fint og filme fra bakken ogs s fr man "delt opplevelsen her

Legger ut video fra trien snart. vde meg litt p og filme ting og tang. Skal f filmet lit skuterkjring snart :P Blir fett med hpp og slikt

Quote Originally Posted by RemiWM View Post
    Tja, 1200km gr vel an fly fpv om man bruker en hel*etes stor yagi p uhf og verdens strste helical p videoRX...
    Med litt nordavind bruker du vel litt over 12 timer opp? Hehe
    XD Ja kanske i framtiden s fpv er vi til vrandre og leker sammen XD LIFPO seller p 100 000 000 mah XD

GAD! Noen gi meg en ny pc! ver en time p og sette sammen en liten video!!
    Last edited by Vassa69; 01.April 2012 at 21:16.

Tags for this Thread