Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 121

Thread: Fpv p Romeriket/Akershus

Default Fpv p Romeriket/Akershus

Hei.
    Noen som er gira p et FPV treff?

Ja er gira p noe treff snart, men post i gjerne i den andre trden s kan vi ha en felles trd for alle treff i Akershus/Romeriket om du vil selvflgelig.
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetrd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Hadde vrt artig mtes for se hva dere andre gjr, er veldig ny og uerfaren s trenger mye info..

Jeg flyr i Gardermoen omrdet og omegn samt p Elverum nr jeg er der for fly seilfly. Har en kamerat p Klfta som ogs driv med fpv
    TBS disco, F550 hex, ZMR250, TBS Caip og RCS Skyglider 2000

Hvor p gardermoen er det dere flyr da, er nemlig der endel selv men sliter litt med finne noen greie plasser?..

Er ganske ny og uerfaren selv. S har mye og lre. Bare og sette av en helg da. Og hpe p bra vr?

Flyr litt p jordet p 60.273843, 11.073238 og 60.300319, 11.028927

Jeg er i tjeneste p Gardermoen militre avdeling s holder ogs til i Gardermoen omrdet om dagene. S henger meg p om jeg har tid
    Alien RR5 -- Armattan Chameleon -- Martian II 5" -- Mini Talon -- FX-61 Phantom -- Mini Drak -- MTD -- Mini Skyhunter -- Bixler 2 -- Taranis X9D -- Dominator v2 -- EzUHF -- 1.3G/5.8G Video
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetrd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal

Jobber du p flystasjonen, Sessvoll eller FLO? Det finnes ogs en modellflystripe borte ved grustaket nord for Sessvoll som Eidsvoll modellflyklubb eier. Den er

P flystasjon Hmm, kunne kanskje verdt en titt
    Og masse masse mer...
    Piloteen's Byggetrd v2.0
    Piloteen's Youtube Kanal